آخرین اخبار

19. بهمن 1399 - 22:59   |   کد مطلب: 38170
پروژه جاده سلامت شهر اسدآباد در مسیر المان شهدای گمنام واقع در پارک جنگلی شهید مدنی تا ابتدای بلوار سردار شهید قهاری این که به طول ۴ کیلومتر است، یکی از این پروژه‌های دهه فجر امسال بود برای دومین بار کلنگ زنی شد.!

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی و در هشتمین روز از این دهه، عملیات اجرایی تعدادی پروژه در شهرستان اسدآباد با حضور مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان کلید خورد.

 

یکی از این پروژه‌ها که سعید کتابی، سرپرست فرمانداری اسدآباد هم از آن به عنوان بزرگترین طرح شهرداری این شهر نام برده، پروژه فاز ۱ و ۲ جاده سلامت  در مسیر المان شهدای گمنام  واقع در پارک جنگلی شهید مدنی تا ابتدای بلوار سردار شهید قهاری به طول ۴ کیلومتر است!.

 

این پروژه در دوره خدمت حمزه عبدکوند، شهردار سابق اسدآباد کلنگ زنی و تا نصب تندیس سیدجمال وساخت پله ها پیش رفت اما امروز بار دیگر این پروژه به دست مسئولان کلنگ زنی شد!

 

این در حالی است که هنوز المان شهدای گمنام تکمیل نشده و بارها وعده آن را مسئولان شهرداری و شهرستان دادند.

 

یک سؤال از مسئولان و البته شورا و شهردار مطرح است، اینکه این پروژه که گویا از ابتدای دوره پنجم شوراها کلید خورده و بخشی از آن انجام شده، چرا در حالی که می‌بایست به افتتاح برسد بار دیگر کلنگ‌زنی شد؟ چند کلنگ دیگر به زمین زده شود، این پروژه تکمیل خواهد شد؟! آیا زدن این کلنگ های بی حساب و کتاب، برای نظام و انقلاب بدبینی نمی آورد!؟.

 

 این پروژه که توسط ۴ نفر از مسئولان کلنگ زنی شد، علیرضا فعله‌گری شهردار اسدآباد مدت زمان اجرا و تکمیل این پروژه را 6 ماه آینده اعلام کرد!

 

حال که شهردار اسدآباد، شهرداری‌ها را ویترین خدمات نظام دانسته امیدواریم  این آخرین کلنگ پروژه جاده سلامت باشد و به سلامتی در مناسبتی دیگر شاهد افتتاح آن باشیم نه کلنگی دیگر!

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal