آخرین اخبار

22. بهمن 1399 - 14:55   |   کد مطلب: 38196
شهید صفدر فتوحی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در اسدآباد است که در اوایل پیروزی انقلاب در صف اول راهپیمایی‌های 22 بهمن حضور داشت و به‌عنوان انتظامات فعالیت می‌کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، شهید صفدر فتوحی در سال 1337 چشم به جهان گشود و در سال 63 شهد شیرین شهادت را در دوران دفاع مقدس در جزیره مجنون چشیده است.

 

او یک انقلابی به‌تمام‌معنا بود به‌گونه‌ای که در اوایل انقلاب که 20 سال بیشتر نداشت، در صف اول راهپیمایی‌ها ظاهر می‌شد و به‌عنوان انتظامات خدمت می‌کرد.

 

او را در یکی از عکس‌های که شاید کمتر دیده باشید، می‌توان دید؛ همانی که بر روی بازوی خود پارچه‌ای سفید بسته و در ابتدای صف راهپیمایی قرارگرفته است.

شهید فتوحی که همیشه صف اول را در هر امری چون دفاع مقدس برای خدمت به انقلاب انتخاب کرده، در بخشی از وصیت‌نامه‌اش خطاب به پدر و مادر و همه دوستداران انقلاب این‌گونه می‌گوید:

«ای پدر عزیز و زحمت‌کش و صبورم الآن در موقع قرارگرفته‌ایم که اسلام احتیاج به کمک و یاری جوانانی هم‌سن فرزند تو را دارد و افتخار کن که فرزندت درراه مقدسی قدم برمی‌دارد و این نتیجه همان زحمات بی‌دریغ و تربیت خودت هست.

پدر عزیزم نه‌تنها فرزند تو بلکه هزاران فرزند تو در این راه مقدس پا نهادند . و این همان تکلیف است برای همه که برای اسلام از مال و جان هستی خودمان بگذریم . انقلاب اسلامی که کرده‌ایم باید تمام سختی‌ها را تحمل‌کنیم . پدر عزیز قصه نمی‌نویسم بلکه این‌یک حقیقت است و از تو پدر عزیز یک انتظار دارم به‌تمامی کسانی که می‌دانی به اسلام و انقلاب و امام بدبین هستند و زخم‌زبان می‌زنند قاطعانه ایستادگی کن و هر کس که سم‌پاشی می‌کند علیه رزمندگان اسلام در مقابل آن ایستادگی نما و دفاع کن»

 

یادوخاطرش گرامی

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal