آخرین اخبار

6. اسفند 1399 - 8:01   |   کد مطلب: 38316
آنتن‌دهی موبایل و ایجاد زیرساخت از مسیر گردنه اسدآباد به سمت ملحمدره از مطالبات اهالی این روستای هدف گردشگری است که می‌طلبد مسئولان نسبت به آن توجه ویژه کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، روستای ملحمدره، یکی از روستاهای اسدآباد در 5 کیومتری این شهر است که به لحاظ تاریخی و ساختاری جزء روستاهای هدف گردشگری قرار گرفته است.

 

این روستا ساختار پلکانی دارد و درواقع پشت بام یک خانه حیاط خانه دیگر است که همین امر موجب زیبایی روستا از نمای دور شده است.

 

اهالی این روستا که از وضعیت بازسازی و سنگفروش این روستا رضایتمندی بیشتری نسبت به قبل دارند، اما همچنان برای عدم آنتن دهی موبایل و زیرساخت‌های دیگر گلایه مندند.

 

یکی از راههای ورود به روستای ملحمدره از مسیر گردنه اسدآباد به طول 4 کیلومتر است که ایجاد زیرساخت آن برای تردد از دیگر مطالبات آنان مطرح است.

 

در این زمینه کامران اکبری‌شایگان، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای دو روستای هدف گردشگری حبشی و ملحمدره است، اظهار کرد: زیرساختهای توسعه ای این روستاها از سال 97 آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اجرای بالغ بر هزار مترمربع سنگفروش و جداه سازی در روستای ملحمدره، تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد تومان سرمایه گذاری در این روستا انجام شده است.

 

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد یادآور شد: امیدواریم در سال جدید برق رسانی به اتمام برسانیم.

 

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات کم بهره از محل منابع روستایی عشایری پرداخت شده، گفت: این امر موجب ایجاد یک سفره خانه سنتی،  4 خانه بوم گردی شده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal