آخرین اخبار

22. اسفند 1399 - 14:07   |   کد مطلب: 38458
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به اینکه وصیت شهدا این است که انقلاب را به دست بدخواهان ندهیم، گفت: باید در انتخابات بهترین ها را انتخاب کنیم به خصوص در ریاست جمهوری کاندیدایی که ولایتمدار و انقلابی تر است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار ع ، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد و گفت: انسانهای با تقوا اهل انفاق کردن هستند و خیرشان به دیگران می رسد.

وی با اشاره به نامگذاری 22 اسفند ماه به عنوان بزرگداشت روز شهدا، گفت:  امروز اگر آبرویی داریم و زیر پرچم ولایت و انقلاب در امنیت هستیم، مرهون خون شهدا هستیم.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به تکریم خانواده های شهدا، گفت: هرچه بوسه بر دستان پدران و مادران شهدا بزنیم، کم است، چرا که آنان از وجود فرزندانشان گذشتند و امروز مسئول و غیر مسئول باید خدمتگزار آنان باشیم.

وی با اشاره به وصیت نامه شهدا، گفت: وصیت شهدا این است که انقلاب را به دست بدخواهان ندهیم بنابراین در انتخابات باید بهترین ها یعنی کاندیدایی که ولایتمدار و انقلابی تر است، را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام حسینی مجد بر مشارکت مردم در انتخابات 1400 تأکید کرد و گفت: تنور انتخابات را با حضور و مشارکت خود گرم کنیم.

وی با تبریک روز پاسدار و جانباز به همه پاسداران و جانبازان، گفت: پاسداران برای حفظ انقلاب در خط مقدم بودند و باید قدردان آنها بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal