آخرین اخبار

28. اسفند 1399 - 9:57   |   کد مطلب: 38519
با قلم رسانه و همراهی یک گروه جهادی؛
اهداء بسته معیشتی به نیازمندان
روز گذشته با درج یک پیام مردمی از سوی رسانه و همت گروه جهادی در اسدآباد بسته غذایی به دست نیازمندانی رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، یکی از مهم‌ترین آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است و از دیدگاه آنان این خدمت حد و مرزی ندارد تا جایی که در باور حقیقی در تمام صحنه های زندگی انسان می کوشد تا باری از دوش دیگران بردارد.

 

حال پایگاه خبری آوای سیدجمال افتخار این را دارد که با انعکاس نیازهای مردم، افراد خیر جامعه را به هوش و به گوش کند تا دستی گرفته و خدمتی انجام دهند تا جایی توشه ای برای آخرت خود داشته باشند.

 

در آستانه عید نوروز و همزمان با میلاد امام حسین(ع) بعداز درج یک پیام مردمی در رسانه آوای سیدجمال، جوانانی خیرخواه در قرارگاه فرهنگی جهادی شهید سیدمیلاد مصطفوی شهرستان اسدآباد در عمل به فرمایش رهبر انقلاب اقدام به خرید بسته غذایی در قالب کمک مؤمنانه کرده و آن را با همراهی خبرنگار رسانه به دست افراد نیازمند رساندند.

 

این کار خیرخواهانه جوانان جهادگر و انقلابی در آستانه عید نوروز و میلاد امام حسین(ع) و در این شرایط بد اقتصادی، عمل به حدیثی از امام حسین(ع) است که فرمود: بدانید نیازمندیهای مردم که [به شما مراجعه می کنند] از نعمتهای الهی است؛ پس نعمتها را افسرده نسازید، یعنی مبادا با رنجاندن مردم نیازمند کفران نعمت کنید که این وظیفه خدمت رسانی به دیگران محول خواهد شد .

 

درواقع می توان گفت که این همت جوانان خیرخواه نشانی از عمل به معروف دستگیری از نیازمندان است و قطعا" دعای خیر نیازمندان بدرقه راه آنان خواهد بود.

 

امید است که همه ما در این ایام نیازمندان را دریابیم.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal