آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1400 - 13:04   |   کد مطلب: 38865
حجت‌الاسلام‌ سید موسی حسینی‌مجد با بیان اینکه امروز در سطح جهان فریاد مبارزه با صهیونیست، فساد، ظالم، اسرائیل غاصب گوش‌ها را نوازش می‌دهد، گفت: فریاد اسلام‌خواهی و مبارزه با ظلم جهانی و فراگیرتر شده و ما در شکسته شدن ابهت باقی‌مانده اسرائیل هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام‌ سیدموسی حسینی‌مجد، امام‌جمعه شهر اسدآباد در جمع تعدادی از بسیجیان در گلزار شهدای این شهر، با اشاره به در آستانه قرار گرفتن انتخابات ۱۴۰۰، بر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید و اظهار کرد: حضور مردم نظام و انقلاب اسلامی را واکسینه می‌کند و این حضور نشان می‌دهد که ما نمی‌توانیم نسبت به انقلاب بی‌تفاوت باشیم.

 

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، گفت: این نامگذاری با ابتکار عمل امام(ره) و برای بیداری جهان اسلام در دفاع از فلسطین و مظلومیت آنان انجام شد.

 

امام‌جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه امروز ندا و فریاد مسلمانان فلسطین تنها در فلسطین نیست، افزود: این فریاد اسلام‌خواهی در جای‌جای جهان از کشورهای اسلامی تا غیر اسلامی گرفته، شنیده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امروز در سطح جهان فریاد مبارزه با صهیونیست، فساد، ظالم، اسرائیل غاصب گوش‌ها را نوازش می‌دهد، تصریح کرد: امروز فریاد جهانی و مبارزه فراگیرتر شده به‌طوری‌که در فلسطین یک روز جنگ با سنگ شروع شد اما امروز اسلحه‌ها تغییر کرده و باوجود مقاومت دفاع به پهباد، موشک تبدیل شده است.

 

حجت‌الاسلام‌ سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه امروز حوزه مقاومت در مبارزه با اسرائیل و صهیونیست چهره دیگر به خود گرفته و رعب و حشتی در انگلیس افتاده که سابقه ندارد، افزود: بدن سالمی را در نظر بگیرد که وقتی توده و غده در آن پدید آید، کل بدن را مبتلا و مریض می‌کند، اسرائیل غاصب هم مانند همان غده سرطانی است که اگر جلوی آن نایستیم کل جهان را فرامی‌گیرد.

 

وی با اشاره به وصیت شهید محمد رسول رضایی در آتش زدن پرچم آمریکا در روز تشییع پیکرش، گفت: امروز آمریکا فرزند اسرائیل است و مانند فرزند ناخوانده‌ای است در درون آن پرورش‌یافته است.

 

امام‌جمعه شهر اسدآباد گفت: اگرچه به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم در خیابان‌ها راهپیمایی کنیم، اما در روز جهانی قدس بر سر مزار شهدا حاضر شدیم تا  پیمان دوباره با آنان و ولایت برای مبارزه با استکبار ببندیم.

 

 

وی بابیان اینکه ما یک‌زمانی دستمان خالی بود و حتی توان ساخت یک سیم‌خاردار را نداشتیم، خاطرنشان کرد: امروز به برکت مقاومت چشم جهان اسلام به ماست و دشمن از موشک‌های نقطه زن و بالستیک ما می‌ترسد.

 

حجت‌الاسلام‌ سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر اینکه امروز قدرت ما همین صبر و استفاده از توان نیروی داخلی است، گفت: چند سال گذشته رهبر انقلاب وعده دادند که تا 25 سال دیگر این غده سرطانی از بین خواهد رفت و ما با همین قدرت منتظر شکسته شدن ابهت باقی‌مانده اسرائیل هستیم.

انتهای پیام/ن

 

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal