آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1400 - 11:21   |   کد مطلب: 38888
در آستانه آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسدآباد از آیت‌الله رئیسی برای ثبت‌نام در این انتخابات دعوت کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد در نامه‌ای به رئیس این شورا در کشور خواستار ثبت‌نام آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات 1400 شدند.

 

در این نامه آمده است که:

 

"جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل

ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور

با سلام و تحیات

اکنون‌که شرایط ویژه‌ای در آستانه انتخابات 1400 بر کشور حاکم است و دشمنان داخلی و خارجی از هیچ‌گونه تلاشی برای انحراف افکار عمومی، تفرقه‌افکنی و توطئه در قالب‌های مختلف برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و میراث شهدا دریغ نمی‌ورزند با وضع موجود سکان بسیار مهم قوه مجریه و ریاست جمهوری آینده باید به کسی سپرده که با التزام عملی بالا به ولایت مطلقه فقیه کشتی ایران اسلامی را با همه اقتضائاتش به ساحل توانایی و آرامش رهنمون باشد.

لذا با توجه به جایگاه و اهمیت قوه مجریه و ریاست جمهوری که می‌تواند در حوزه‌های مختلف  اقتصادی، سیاسی، مدیریتی و فرهنگی کشور اثرگذار و چاره‌ساز باشد و از طرف دیگر با توجه به نظرسنجی انجام شده در شورای ائتلاف  نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور، مبنی بر اقبال عمومی به سمت حضرت  آیت‌الله رئیسی جهت حضور ایشان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به سابقه درخشان ایشان در زمینه‌های مختلف مدیریتی با رویکرد عدالت‌محوری، هم‌اکنون که در مقام عالی قوه قضائیه خوش درخشیده‌اند.

خواهشمند است نسبت به درخواست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد (دیار ۴۰۰ شهید سرافراز ) ، مبنی بر حضور حضرت آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری‌؛ اقدام و در این خصوص پیگیری و مدیریت لازم را مبذول فرمانید

با تشکر و سپاس فراوان از مساعی وحدت‌بخش شما

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد"

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal