آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1400 - 23:42   |   کد مطلب: 38927
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر انتخاب افراد صالح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: در این زمینه باید گوش به فرامین رهبری باشیم و با انتخاب فرد صالح و حضور در پای صندوق رأی قدر انقلاب را بدانیم.

به گزارش آوای سیدجمال، روزه داران اسدآباد بعداز یک ماه راز و نیاز با خدای خود در میدان امام ره شهر اسدآباد نماز عید فطر را اقامه کردند.

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز عید سعید فطر سال ۱۴۰۰ شهر اسدآباد، با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی و بندگی خالص بودن است که باید قدر این شبها و روزهای را دانست.

 

وی با بیان اینکه کسی که تقوا را پیشه کرد، باران کرامت بر او می بارد، بر رعایت تقوای تأکید کرد.

 

امام جمعه اسدآباد با تبریک روز عید سعید فطر به روزه داران و تأکید بر داشتن انسجام و وحدت، گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم و دشمنان اسلام با توجه به وجود اقتصاد نابسامان و ناامیدی ها در جامعه چشم دوخته اند که مردم در پای صندوق رأی حاضر نشوند.

 

وی افزود: البته مردم ما علی رغم همه این تهدید و فشار و تحریم ها پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده اند و قطعا در پای صندوق رأی حاضر می شوند.

 

حسینی‌مجد با تأکید بر اینکه نباید افراد که در فضای مجازی فعالیت دارند، بی عدالتی کرده و دشمن شادکن باشند، افزود: در این ایام انسجام و برادری را حفظ کنید.

 

وی با تأکید بر انتخاب افراد صالح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: در این زمینه باید گوش به فرامین رهبری باشیم و با انتخاب فرد صالح و حضور در پای صندوق رأی قدر انقلاب را بدانیم.

 

امام جمعه اسدآباد در ادامه از کادر درمان، پزشکان، پرستاران، بسیج و سپاه هلال احمر و همه دستگاه‌های که در سلامت مردم کمک می‌کنند، قدردانی و بر صرفه جویی در مصرف آب تأکید کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal