آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1400 - 12:59   |   کد مطلب: 38941
بازهم در سایه عدم نظارت‌های مسئولان ورزشی رخ داد؛
فک پلمپ دو باشگاه ورزشی در اسدآباد
با وجود محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاهی در اسدآباد در سایه غفلت مسئولین اقدام به فک پلمب کرده و با انتقال وسایل ورزشی خود به مکان دیگری در حال فعالیت است.

به گزارش آوای سیدجمال، با توجه به محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان اسدآباد این اماکن ورزشی را تا بهبودی شرایط پلمب کرده بود و این اقدام برای پیشگیری از هرگونه شائبه فعالیت پنهانی و مخفیانه در باشگاه‌ها انجام شد.

 

علی جمور، سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد اعلام کرده بود که با رفع محدودیت‌ها و ابلاغ ستاد مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مجدد باشگاه‌های ورزشی، تمامی فضاهای ورزش این شهرستان نیز مجوز فعالیت خواهند گرفت.

 

حال بعد از گذشت چندین هفته که هنوز ستاد مقابله با کرونا تصمیمی برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی نداشته، شنیده می‌شود یکی از باشگاه‌ها بدون اخذ مجوز فک پلمب کرده و این درحالی است که بنا به گفته سرپرست اداره روزش میبایست برای فک پلمب مجوز فعالیت صادر میشد.

 

این باشگاه با فک پلمب و انتقال وسایل ورشی به مکانی دیگر شروع به فعالیت کرده است.

 

البته هفته گذشته‌تر نیز یکی دیگر از باشگاه‌های ورزشی این شهرستان با فک پلمب درب پشتی باشگاه ورزشی اقدام به فعالیت می‌کرد به طور که مراجعه‌کنندگان از درب دیگر وارد باشگاه شده و فعالیت می‌کردند.

 

باوجود محدودیت‌های کرونایی فعالیت باشگاه‌های ورزشی و مصوبه مهم ستاد مقابله با کرونا این فعالیت‌های غیرقانونی و البته دور زدن قانون در سایه غفلت مسئولین رخ می‌دهد و این نشان میدهد مدیران نظارت را رها کرده اند.

البته در این شرایط بد اقتصادی که برخی از مربیان ورزشی و حتی متصدیان باشگاه‌ها نیازمند فعالیت و درآمدزایی هستند، و از سوی دیگر ورزش برای تقویت روحیه نیاز است انتظار می‌رود که حداقل مسئولان تصمیم مناسب‌تری بگیرند که همه در برابر قانون یکسان باشند.

 

اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا دستورالعمل لازم اجرا است که متأسفانه برخی از مدیران با عدم نظارت بر حوزه کاری خود از آن غافل هستند و سؤال اینجاست در این ایام که فعالیت‌های ورزشی و حتی جلسات تعطیل هستند، آنان در اداره به چه‌کاری مشغول‌اند.

 

بنا به گفته سرپرست اداره ورزش اسدآباد 8 باشگاه بدن‌سازی در اسدآباد فعال است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal