آخرین اخبار

12. خرداد 1400 - 10:14   |   کد مطلب: 39104
حجت‌الاسلام حسین علی با بیان اینکه نباید چهارتا گرانی را به‌حساب انقلاب بگذاریم، چراکه انقلاب گرانی نمی‌آورد و فسادزا نیست، گفت: ۹۰ درصد امور ازجمله قدرت پولی و مالی در دست قوه مجریه و دولت است، بنابراین باید با علاوه بر مشارکت در انتخابات، انتخاب گفتمان انقلابی را در پیش بگیریم تابه یک دولت اسلامی برسیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام حسین‌علی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان در نشست روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان شهرستان اسدآباد بابیان اینکه  برخی به انقلاب به‌عنوان یک حاکمیت نگاه می‌کنند درحالی‌که افق دید انقلاب فراتر از یک حاکمیت است، اظهار کرد: ایجاد یک دولت اسلامی در چشم‌انداز و افق بلند انقلاب دیده‌شده و امروز در آستانه انتخابات 1400 نیازمند همت و مشارکت مردم برای ایجاد آن هستیم.

 

 

وی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی امروز جامعه و مردم، گفت: این روزها تلویزیون که باز می‌کنیم چند اخبار گرانی و اختلاس را می‌بینیم که این زندگی نیست، انقلاب گرانی نمی‌آورد، فسادزا نیست، بلکه عین اسلام است و باید بر اساس دستورات اسلامی باشد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمود "نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد"، تأکید کرد: دشمن برای توقف انقلاب نقشه‌های زیادی را کشیده است که با حضور و مشارکت مردم در این انتخابات قطعاً" بار دیگر نقش بر آب خواهد شد.

 

 

وی داشتن بصیرت را فراتر از داشتن سواد دانست و گفت:  بصیرت سواد نیست،  چه‌بسا بسیاری از سواددارند اما بصیرت ندارند.

 

 

حجت‌الاسلام علی بابیان اینکه نباید چهارتا گرانی را به‌حساب انقلاب گذاشت، گفت:این انقلاب امروز در شرایط اوج تهاجمات دشمن قرارگرفته است.

 

 

وی با تشریح جایگاه و مقام رئیس‌جمهور و اختیارات او، گفت: ۹۰ درصد امور ازجمله قدرت پولی و مالی در دست قوه مجریه و دولت است، درواقع بعد از رهبری دومین جایگاه مهم را در کشور دارد و انتخاب یک رئیس‌جمهور انتخاب یک فرد نیست درواقع با انتخاب او 17 هزار مدیر انتخاب می‌شوند.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری، گفت: گفتمان غیرانقلابی، برجامی و غرب‌گرا به درد ما نمی‌خورد، آنان که  دیدگاهشان به خارج است نه درون کارآمدی برای مردم و نظام ندارند.

 

 

وی با بیان اینکه در  گام دوم انقلاب باید دولت انقلابی را شکل دهیم، گفت: نباید مشکلات و گرانی‌ها ما را از انقلاب سرد کند چراکه این خواست دشمن است، حضور ما معادلات دشمن را بر هم خواهد زد

 

 

حجت‌الاسلام علی بابیان اینکه دیگر جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی مطرح نیست بلکه گفتمان انقلابی است که می‌خواهیم انتخاب کنیم، گفت:  حضور حداکثری مردم، قدرت تولید و عزت به انقلاب و نظام می‌دهد .

 

 

وی با تأکید بر اجرای طرح "لبیک" مبنی بر توجیه افراد جامعه به‌صورت چهره به چهره برای حضور در انتخابات، گفت: ما بسیجیان مأموران انقلاب هستیم که حفاظت و پاسداری از آن را بر عهده‌داریم و باید هدف دشمن که استفاده از بستر انتخابات برای براندازی نظام است را با تشویق مردم به مشارکت در انتخابات ناکام بگذاریم.

 انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal