آخرین اخبار

3. تير 1400 - 11:08   |   کد مطلب: 39299
بنابر نظر کارشناسان راهداری و پلیس راهور استان همدان، مسیر جاده شهرهای اسدآباد-پالیز جزء نقاط حادثه‌خیز است و این درحالی است که مدیریت توزیع نیروی برق در چند ماه اخیر برای مدیریت مصرف برق این نقطه را خاموشی برقرار کرده و موجب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، یکی از شهروندانی که در مسیر جاده اسدآباد به سمت شهر پالیز در حال تردد است، با ارسال این تصاویر از خاموشی روشنایی میدان آزادگان( بهشت‌زهرا) اسدآباد تا پالیز خبر داده و گفته از ماه رمضان امسال شاهد این خاموشی‌ها هستیم و مسئولان نسبت به آن بی‌تفاوت هستند، این در حالی است که در این مسیر تصادفات زیادی رخ‌داده و می‌دهد.

 

خاموشی مسیر اسدآباد-پالیز برای مدیریت مصرف برق است
خبرنگار ما در آوای سیدجمال این موضوع در گفت‌وگویی با نورالدین مرادی‌عاشور، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد مطرح و پیگیر شد که وی خاموشی این نقطه از جاده اسدآباد به سمت پالیز را برای مدیریت مصرف دانست و گفت: این امر با هماهنگی سازمان راهداری و ارائه لیستی از سوی آن سازمان به برق انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز شهرستان از سوی سازمان راهداری به وزارت نیرو معرفی شده که جاده اسدآباد به سمت پالیز جزء محدوده حادثه‌خیز نیست، افزود: روشنایی‌های داخل بلوارها نیز برای مدیریت مصرف دو در میان خاموشی برقرار است.

 

90 درصد خاموشی در روز انجام می‌شود!!!!
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 90 درصد خاموشی‌ها در روز انجام می‌شود، گفت: اگر مسیر جاده اسدآباد به سمت شهر پالیز جز نقاط حادثه‌خیز باشد، طبق دستورالعمل با معرفی از سوی راهداری روشنایی برقرار خواهد شد.

 

وی گفت: مسیر جاده اسدآباد به سمت شهر پالیز تنها مسیر خاموشی شهرستان است که البته دیگر محورهای شهرستان دارای روشنایی نیستند که این امر انجام شود.

 

مرادی‌عاشور در خصوص روشنایی محور گردنه اسدآباد هم، گفت: روشنایی این مسیر برقرار است، مگر اینکه مشکل تعمیراتی و معیوب بودن امکانات و تجهیزات آن مطرح باشد.

 

فوت دو نفر براثر تصادف در اسدآباد-پالیز
سرهنگ علی عزیزی، رئیس پلیس راهور استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه مسیر جاده اسدآباد پالیز تا آن نقطه که نیوجرسی نصب شده، تصادفی نداشتیم اما از آن به بعد تا خروجی شهر پالیز تصادفات زیادی رخ‌داده است، اظهار کرد: در ظرف این 4 ماه تاکنون 2 نفر براثر تصادف فوت کرده است.

 

وی افزود: در مسیر شهر پالیز که 5 کیلومتر مانده به خروجی این شهر، تصادف عابر پیاده با موتورسیکلت و سواری را داشتیم.

 

جاده‌ای که سه تصادف در آن رخ دهد، حادثه‌خیز است
رئیس پلیس راهور استان همدان تأکید کرد: یک نقطه از جاده که ظرف یک سال سه تصادف جرحی و فوتی داشته باشد، جزء نقطه حادثه‌خیز است.

معلوم نیست شرکت توزیع برق لیست نقاط حادثه‌خیز را از کجا آورده بود!
مسعود رستمی، سرپرست معاونت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان هم در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال در پاسخ به این سؤال که آیا مسیر جاده اسدآباد پالیز جزء نقاط حادثه‌خیز نیست پس چرا تصادفات زیادی در آن رخ می‌دهد؟ اظهار کرد: این نقطه از جاده اسدآباد پالیز جزء نقاط حادثه‌خیز است که ما روی این قضیه با شرکت برق برای خاموشی آن اختلاف‌نظر داشتیم، آن‌ها لیستی داشتند که ما آن لیست نقاط حادثه‌خیز را ندادیم معلوم نیست از جا این لیست را آورده بودند در بسیاری از آن‌ها ما اصلاً" روشنایی نداشتیم.

 

وی گفت: روز دوشنبه این هفته در جلسه‌ای با اداره برق ای موضوع را مطرح کردیم و لیست جدید نقاط حادثه‌خیز را به آنان ابلاغ کنیم و قرار شد که برق این نقاط را قطع نکنند.

 

مدیریت مصرف برق یعنی یکی در میان روشنایی خاموش شود نه کامل!
سرپرست معاونت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تأکید کرد: این نکته حائز اهمیت است که مدیریت مصرف برق نمی‌گوید برق جاده و مسیرها کامل قطع کنید بلکه یکی در میان روشنایی می‌بایست قطع شود، این درحالی است که همه روشنایی‌ها را در آن نقاط قطع کرده بودند.

وی با بیان اینکه مسیر جاه اسدآباد-پالیز جزء نقاط حادثه‌خیز است، افزود: ما این نقطه را طی یک نامه به شرکت برق ابلاغ کردیم که در صورت قطعی برق آنجا بازهم متذکر شویم.

 

آوای سیدجمال: اگرچه مدیریت مصرف برق یک امر ضروری است اما انتظار می‌رود مسئولان نقاط حادثه‌خیز که منجر به تصادفات و رویدادهای تلخ از دست رفتن انسان‌ها می‌شود را مدنظر قرار دهند، مسیر اسدآباد پالیز یکی از مسیرهای حادثه‌خیزی است که هرساله تصادفات زیاد با تلفات انسانی در آن شاهد هستیم، و این بی مدیریتی را نشان می‌دهد که مسئولان از کنار چنین نقطه حادثه‌خیز عبور و مدیریت مصرف برق را این‌چنین در آن اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal