آخرین اخبار

7. تير 1400 - 9:15   |   کد مطلب: 39333
آقایان احسان رحیمی، وحید ترکمنی دهقان، جهانبخش قبادی، جمال معصومی و منوچهر معصومی به عنوان منتخبین مردم شهر آجین در اسدآباد مطرح هستند که به سوابق اجرایی و تحصیلی آنان پرداختیم.

به گزارش آوای سیدجمال، آجین، یکی از شهرهای شهرستان اسدآباد است که امسال ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر در آن برگزار و  5 نفر به عنوان عضو  منتخب اصلی و سه نفر عضو  علی البدل انتخاب شدند.

انتخابات شورای شهر امسال در این شهر در 4 شعبه برگزار و تعداد دو هزار و 9 رأی از مردم اخذ شد که نتیجه آن انتخاب آقایان احسان رحیمی، وحید ترکمنی ، جهانبخش قبادی، جمال معصومی و منوچهر معصومی شد.

 

در این گزارش با معرفی 5 نفر از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر آجین به سوابق تحصیلی و شغلی آنان پرداخته ایم.

 احسان رحیمی‌فتح، با اخذ  626 رأی از مردم شهر آجین به عنوان منتخب اول در این دوره از انتخابات بود که دارای مدرک کاردانی در رشته فوریت‌های پزشکی است و البته 5 سال نیز در اورژانس مشغول خدمت است.

وحید ترکمنی‌دهقان که دارای مدرک کارشناسی در رشته برق است، در این دوره از انتخابات توانست 591 رأی کسب و به عنوان منتخب مردم انتخاب شود، وی در اداره برق مشغول خدمت است.

 جهانبخش قبادی، یکی دیگر از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر آجین است که به عنوان بازنشسته نیروهای مسلح و دارای مدرک دیپلم است و در این دوره با  556 رأی توانست به عنوان منتخب مردم فعالیت کند.

جمال معصومی، با مدرک کارشناسی در رشته برنامه ریزی شهری است که با کسب   520 رأی توانست در جایگاه منتخب شورا بنشیند او دارای شغل آزاد است.

منوچهر معصومی 518 رأی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری در رشته حقوق است که در حال حاضر نیز در آتش نشانی مشغول خدمت است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد، 50.5 درصد مردم این شهرستان در انتخابات این دوره شرکت کردند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal