آخرین اخبار

8. تير 1400 - 10:22   |   کد مطلب: 39344
گروه جهادی سلامت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد روز گذشته با حضور در روستای پیفانج به 263 نفر از اهالی این روستا خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه دادند.

به گزارش آوای سیدجمال، روز گذشته، همزمان با هفته قوه قضائیه گروه جهادی سلامت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در راستای پاسداشت خون شهدای هفتم تیر، در روستای پیفانج این شهرستان حاضر شده و خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مردم ارائه دادند.

در این اردوی یک روزه که جمعی متشکل از پزشک عمومی، کارشناسان مامایی، پرستاری، تغذیه، مشاوره و روانشناسی، خانواده و صیانت از جمعیت و جمعی از دانشجویان حضور داشتند، خدماتی مانند ویزیت رایگان، توزیع دارو، ویزیت مامایی، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه، غربالگری فشارخون، تست قندخون، تزریقات، مشاوره، آموزش پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، توزیع مکمل های دارویی، توزیع پمفلت های آموزشی در زمینه فرزندآوری و پیامدهای تک فرزندی به اهالی روستا ارائه شد.

در این زمینه 100 نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۵ نفر ویزیت مامایی ، ۳۰ نفر مشاوره و روانشناسی، ۲۸ نفر مشاوره تغذیه، ۷۰ نفر آموزش و مراقبت های بهداشتی به صورت رایگان خدمات گرفتند.

همچنین به میزان ۲۵ میلیون ریال داوری راگان بین مراجعه کنندگان به پزشکان توزیع شد.

الیته در کنار این خدمات بهداشتی درمانی، با حضور یکی از روحانیون خوش ذوق، مسابقات ورزشی و نقاشی و پرداختن به موضوع احکام شرعی با اهداء جوایز به دانش آموزان روستا انجام شد.

این سومین اردوی گروه جهادی سلامت این دانشکده بود که پیش از این هم به محلات محمودبیگی و پشت بیمارستان، وستاهای کمک سفلی، طویلان علیا و شمس آبادبرای ارائه خدمات رایگان اعزام شده بودند.
انتهای پیام/ن
 
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal