آخرین اخبار

1. مرداد 1400 - 23:47   |   کد مطلب: 39557
بی‌تدبیری‌ دولت تدبیر بعد از شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰/
امیدی از مردم خداحافظی کرد!/مهر بی‌تدبیری آقای استاندار با برکناری غیرمنتظره مدیریتی در اسدآباد
کمتر از ۱۵ روز از عمر دولت دوازدهم باقی مانده و علی رغم وجود مشکلات و چالش‌های مختلف، لیلا امیدی از پست معاونت سیاسی خداحافظی کرد و باید دید این تغییر با چه نیتی صورت گرفته؟!

به گزارش آوای سیدجمال، دقیقاً بیستم اسفند پارسال در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، بعد از ۵۰ روز بلاتکلیفی و خالی بودن پست معاونت سیاسی فرمانداری در شهرستان اسدآباد، لیلا امیدی که در پست معاونت عمرانی خدمت می‌کرد، در اقدام عجیب دولت تدبیر و بدون در نظر گرفتن افکار عمومی، به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری این شهرستان انتخاب و منصوب شد.

 

حال که کمتر از ۱۵ روز از عمر دولت دوازدهم باقی مانده و مشکلات و چالش‌های مختلفی پیش رو است، شاهد خداحافظی لیلا امیدی از پست معاونت سیاسی در فضای مجازی و تغییر و تحول مدیریتی بدون سروصدا حتی در رسانه‌ها هستیم که باید پرسید این تغییر با چه نیتی صورت گرفته؟!

 

 

پیش‌ازاین لیلا امیدی یک‌بار به‌عنوان معاون عمرانی، بار دیگر معاون سیاسی منصوب شد و آن زمان این موضوع مطرح شد که چرا افرادی مانند وی را که دارای شخصیتی فرهنگی است، در پست‌های غیرتخصصی و نامناسب قرار می‌دهند؟

 

تدبیرهای آقای استاندار همدان برای پست‌های مدیریتی در اسدآباد از گذشته تاکنون آن‌چنان پشت درب‌های بسته بی‌حساب‌وکتاب صورت گرفته که نمونه آن انتصاب یک بانوی فرهنگی در جایگاه معاونت عمرانی، یا سرپرست فرمانداری و یا معاونت سیاسی است! که البته به نظر می‌رسد انتصاب یک زن در پست‌های غیرتخصصی و نامناسب تنها برای بهره‌برداری سیاسی و نمایشی بوده است.

 

آقای استاندار؛ امروز که به‌یک‌باره تصمیم بر برکناری لیلا امیدی از معاونت سیاسی شدید، باید به مردم اسدآباد پاسخ دهید که چرا آن زمان که رسانه‌ها و بسیاری از فعالان سیاسی انقلابی فریاد می‌زدند، انتخاب یک زن در پست غیرتخصصی اشتباه است، آیا این به صلاح مردم است، آیا انتخاب زنی که بیشتر در حوزه فرهنگی فعالیت داشته، گماردن او در یک پست سیاسی، امنیتی که هنوز پیچ‌وخم کار دستش نیامده به صلاح مردم است؟

 

چرا امروز همان زنی را که به بهانه بها دادن به بانوان در پست‌های اداری به پست غیرتخصصی و نامناسبی چون معاونت سیاسی امنیتی منصوب کردید، حال بعد از پایان انتخابات که شکست اصلاح‌طلبان را در پی داشت، او را از این پست کنار گذاشتید؟! بی‌تدبیری‌تان تا کجا! آقای استاندار.

 

بارها ما رسانه‌ای‌ها این مطالبه مردمی را به گوش شما رساندیم که انتصاب یک زن در پست غیرتخصصی و نامناسب هم جایگاه زن را خدشه‌دار و هم حضور میدانی او را به‌عنوان هماهنگ‌کننده امورات در کف میدان تقریباً غیرممکن می‌سازد. اما آن روز با انتصاب آن زن و امروز هم با برکناری‌اش بار دیگر مهری بر بی‌تدبیری‌تان کوبیدید، بدانید که این به صلاح مردم نبوده و نیست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal