آخرین اخبار

2. مرداد 1400 - 11:30   |   کد مطلب: 39563
براساس گفته یکی از اهالی روستای دهنو، پل عبور و مرور مردم در این روستا 8 ماهی است که به حال خود رها شده و انتظار می رود دهیاری هرچه سریعتر به ساخت آن پایان دهد.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی دریافت پیام مردمی در خصوص "رها کردن ساخت پل عبور و مرور مردم در روستای دهنو از توابع بخش مرکزی اسدآباد"، موضوع را از دهیار این روستا پیگیر شدیم.

 

براساس گفته یک روستایی این پل حدود 8 ماهی است که به حال خود رها شده و این درحالی است که بخشدار مرکزی قول مساعد برای ساخت آن داده است.

پرویز پیری، دهیار روستای دهنو اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه این پل برای عبور و مرور و تردد دانش آموزان از مسیر جاده به سمت مدرسه است، اظهار کرد: کل کار ساخت پل توسط دهیاری انجام شده و تنها بخشی از آن باقی مانده است.

 

وی با بیان اینکه مردم در ساخت پل مشارکتی نداشتند و از اعتبار دهیاری ساخته شده، گفت: 30 روزی است که کار بنا در ساخت این پل انجام شده و به دنبال ان هستیم که دستگاه بیلی را در اختیار گرفته و عملیات مخلوط ریزی اطراف آن را انجام دهیم.

 

دهیار روستای دهنو با بیان اینکه متأسفانه در هر خانه از این روستا یک دستگاه تراکتور و بیل وجود دارد اما مردم مشارکتی نمی‌کنند، گفت: بهر حال با در اختیار گرفتن یک بیل و پرداخت هزینه آن در طی یکی دو روز عملیات مخلوط ریزی را انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal