آخرین اخبار

12. مرداد 1400 - 9:59   |   کد مطلب: 39656
درحالی که مسئولان بهداشتی و درمانی شهرستان اسدآباد خبر از شعله‌ور شدن کرونا در این شهرستان می‌دهند و هنوز ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی جزء مصوبات ستاد کرونای این شهرستان است، اما طبق کارت دعوت رسیده فردا مراسمی در یکی از تالارهای شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، چند روز قبل بود که یکی از مسئولان علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در ستاد پیشگیری از کرونا از شعله‌ور شدن کرونا در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد 29 درصد تجمعات جشن و عروسی موجبات طغیان این بیماری را فراهم کرده است.

 

حال لحظاتی قبل، کارت دعوتی به همراه زمان و آدرس با این مضمون که " منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر، " به دستمان رسید که با مصوبه ستاد کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسمات عروسی مطابقتی ندارد.

 

پیش از این هم فرماندار شهرستان اسدآباد در بازدیدی که از مرکز واکسیناسیون کووید -19 شهرستان داشت، در گفتگو با خبرنگار ما به ممنوعیت فعالیت همین تالار مذکور اشاره کرد و گفت که صاحب تالار در بازداشتگاه است.

 

حال اینکه چطور می‌شود صاحب یک تالار در بازداشت باشد و محل تالار برای برگزاری مراسم عروسی تدارک دیده شده باشد، سؤالی است که آقای فرماندار باید پاسخ دهد.

 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد هم در ستاد کرونای همین هفته اعلام کرد که ۲۹ بیمار در بخش کرونایی شهرستان بستری بودند و از این تعداد ۱۲ نفر کرونا مثبت هستند، حتی مراجعات به بیمارستان شهرستان دو تا سه برابر شده و این شهرستان دو مورد فوتی کرونایی در طی هفته گذشته داشته است.

 

حال که اسدآباد یکی از شهرستان‌های قرمز استان همدان در محل عبور و مرور بسیاری از مردم و مسافران قرار گرفته و  روزهای اخیر شاهد برگزاری مراسمات عروسی و حتی جشن تولد در تالارهاست و از آن سو آمار فوتی و مبتلایان به کرونا در حال افزایش است، نشان از ضعف عملکردی ستاد کرونای این شهرستان دارد.

 

حال که شاهد کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد کرونا هستیم و مسئولان حال و روز مردم را به خود سپرده اند، کاش مردم این شهر و دیار به خود بیایند در صورتی که همین وضع پیش برود، شاهد از دست دادن عزیزانمان خواهیم بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal