آخرین اخبار

13. مرداد 1400 - 6:09   |   کد مطلب: 39666
شهردار شهر اسدآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان مجازی که با حضور بدون دعوت اعضای شورای دوره پنجم مواجه شد، گفت: در طول یک سال و سه ماه که به عنوان شهردار این شهر تصدی داشتم، به جزء 4 ماه که درگیر اختلافات شورا با خود و ارائه پاسخ به سؤال آنان بودم، تمام ساعات را به مردم خدمت کردم.

به گزارش آوای سیدجمال، چندی قبل اعضای شورای دوره پنجم شورای اسلامی شهر اسدآباد با اصحاب رسانه و منتخبین شورای دوره ششم این شورا در اعتراض به عملکرد علیرضا فعله‌گری، شهردار این شهر در ساختمان شورا جلسه ای برگزار کردند که به دلیل مرخصی بون شهردار و در راستای اجرای عدالت خبری در انتشار دیدگاه‌ها، این پایگاه خبری از پرداختن به جزئیات آن نشست صرف نظر و خواستار برگزاری نشستی دیگر با اعضای شورای و شهردار در حضور رسانه‌ها شد تا عملکرد فعله گری برای تنویر افکار عمومی صریح و شفاف بیان شود.

 

در این راستا، عصر دیروز شهردار شهر اسدآباد نشستی را با اصحاب رسانه و فعالان مجازی و بدون دعوت از اعضای شورای دوره پنجم برگزار کرد که 5 تن از اعضا در اعتراض به این نشست در جلسه حاضر شدند.

 

این جلسه که نزدیک به 4 و نیم ساعت به طول انجامید، در ابتدا با مقاومت شهردار برای عدم حضور اعضای شورا مواجه شد و با درخواست تعدادی خبرنگاران و اصرار اعضا، آنان هم در این نشست خبری ماندگار شدند تا ابهامات و مشکلات عملکردی مطرح شده شهردار برای تنویر افکار عمومی رفع شود.

 

اگرچه برای رفع ابهامات در خصوص انحراف از بودجه در زمان تصدی علیرضا فعله گری شهردار اسدآباد باید توسط نهادهای قانونی، سازمان بازرسی و حسابرسی به آن بپردازند و بررسی کنند، اما اعضای شورای حاضر در این نشست تأیید کردند که استیضاح شهردار و منظور آنان از تخلفات وی، انحراف از بودجه بوده است نه چیز دیگری.  

 

شهردار اسدآباد هم در پاسخ به 28 مورد سؤال اعضای شورا که به صورت مکتوب پاسخ داده بود، اشاره کرد و از عملکرد خود در طول خدمتش دفاع کرد و گفت: در طول یک سال و سه ماه که به عنوان شهردار این شهر تصدی داشتم، به جزء 4 ماه که درگیر اختلافات شورا با خود و ارائه پاسخ به سؤال آنان بودم، تمام ساعات را به مردم خدمت کردم.

 

وی در بخشی از سخنانش به محل درآمد شهرداری در قانون اشاره کرد و گفت: درآمد شهرداری از عوارضات سالیانه، ارزش افزوده، فروش اموال و املاک شهرداری حاصل می‌شود که به دلیل شرایط کرونایی و عدم ساخت و سازها در شهر مجبور به فروش زمین شدیم که 95درصد بودجه پیش بینی شده را با آن محقق کردیم.

 

همچنین شهردار اسدآباد به دلایل عدم اجرای برخی پروژه‌ها از جمله راه اندازی کارخانه آسفالت، نصب المان شهدای خلبان، حمام نیلوفر اشاره کرد.

 

علیرضا فعله گری که یکی از گزینه های شورای دوره ششم برای تصدی شهرداری است، 13 مرداد را آخرین روز کاری خود در اسدآباد اعلام و خداحافظی کرد.

 

اعضای شورای اسلامی دوره پنجم هم که همچنان قانع به پاسخ های شهردار نشدند، با تکرار سؤالات خود از شهردار، موضوع انحراف شهرداری از بودجه را به سازمان حسابرسی واگذار کردند.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal