آخرین اخبار

14. مرداد 1400 - 9:16   |   کد مطلب: 39671
مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهرهای اسدآباد، آجین و پالیز برگزار و اعضای هیأت رئیسه برای یک سال انتخاب شد.

به گزارش آوای سیدجمال، پیش از ظهر امروز مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهرهای اسدآباد، آجین و پالیز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم تحلیف، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد با تبریک به اعضای شورای اسلامی دوره ششم، به روند برگزاری انتخابات شوراها در 28 خرداد اشاره کر د و گفت: در شهرهای اسدآباد، پالیز و آجین تعداد 110 داوطلب برای انتخابات شوراهای این دوره ثبت‌نام کردند که 15 نفر از آنان انصراف و 15 نفر هم از سوی هیأت اجرایی و نظارت تأیید صلاحیت نشدند و در آخر 83 نفر کاندیدای این دوره شدند.

 

وی با اشاره به جوان بودن کاندیداها در دوره ششم شوراها، گفت: از تعداد83 نفر شرکت‌کننده در انتخابات این دوره از شوراها منجر به انتخاب 7 نفر در شهر اسدآباد و 5 نفر هم در شوراهای آجین و پالیز شد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به روند مراسم تحلیف و شروع به کار فعالیت شوراها، گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف شوراها در شهر انتخاب شهردار است که باید سریعاً شهردار جدید انتخاب شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه شهر نباید یک روز بدون شهردار بماند چراکه کار مردم روی زمین می‌ماند، افزود: جلسات شورا به‌جز اولین جلسه که مراسم تحلیف است، در فرماندار شکل می‌گیرد، مابقی باید در محل شورا برگزار شود.

 

کتابی بابیان اینکه با آغاز به کار شوراها، مهر جدید شورا تحویل رئیس شورا خواهد شد، افزود: در این مراسم تحلیف اعضای شورا هیأت رئیسه شورا را باید برای یک سال انتخاب کنند.

 

وی بابیان اینکه شهرداری اسدآباد دو کمیسیون ماده 100 و شهرداری پالیز و آجین یک کمیسیون 100 دارند که اعضای شورا باید به ترتیب دو و یک نفر را برای حضور در این کمیسیون معرفی کنند، افزود: شوراها کار زیاد دارند و همه پاشنه کشیده باید پای کار باشند.

 

در ادامه این مراسم تحلیف اعضای شوراهای شهر اسدآباد، آجین و پالیز با قرائت سوگندنامه، هیأت رئیسه شورای اسلامی دوره ششم این شهرها را انتخاب کردند.

 

در این مراسم تحلیف اعضای شورای شهر اسدآباد از بین خود،  فردین جمور را به‌عنوان رئیس، رسول غلامی‌گواه نایب‌رئیس، قاسمعلی شرکایی خزانه‌دار و حمیدرضا مرادی‌ضمیر منشی و سخنگو انتخاب کردند.

 

همچنین آقایان وحید ترکمنی به‌عنوان رئیس، احسان رحیمی نایب‌رئیس، جهانبخش قبادی خزانه‌دار، منوچهر معصومی و جمال معصومی شورای شهر آجین انتخاب شدند.

 

آقایان اردشیر اسفندآبادی به‌عنوان رئیس، حمدالله قاسمی نائب رئیس، علی فرمان اکبریان خزانه‌دار، سعید طاهری، محمدصادق سرخوش به‌عنوان منشی شورای شهر پالیز انتخاب کردند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal