آخرین اخبار

6. شهريور 1400 - 22:57   |   کد مطلب: 39876
به مناسبت هفته دولت و در پنجمین روز از این هفته، 4 طرح خدماتی، مخابراتی و رفاهی در اسدآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، 4 طرح خدماتی، مخابراتی و رفاهی با حضور فرماندار، نماینده مجلس و تعدادی از مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

 

 

این طرح ها شامل پست عمومی برق، 2 واحد ساختمان پزشکان متخصص، سیستم انتقال مخابراتی  CWDM روستای گذرکجین، مقاوم سازی مسکن روستایی در پیرملو بود.

 

 

شرکت اداره برق برای پروژه پست عمومی برق در خیابان رفسنجانی شهراسدآباد یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار صرف کرده که به نمایندگی از 10 طرح برق رسانی افتتاح شد.

 

 

 

2 واحد ساختمان پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی شهرستان در بیمارستان حضرت قائم از دیگر پروژه های افتتاحی بود که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 6 میلیارد 500  میلیون ریال از محل اعتبارات دانشکده و وزارت بهداشت هزینه شده است.

 

سیستم انتقال مخابراتی  CWDM  در روستای گذرکجین از دیگر پروژه های افتتاحی بود توسط شرکت مخابرات اجرا شده و برای این امر 700 میلیون ریال هزینه است ، البته همزمان با این طرح 7 طرح مخابراتی دیگر با اعتباری 83 میلیارد و 300 میلیون ریال صرف شده است.

 

در این روز یک واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده در روستای پیرملو این شهرستان به بهره برداری رسید که به صورت همزمان بااین پروژه، امروز ۲۳ واحد مسکونی دیگر که مقا‌‌وم‌سازی شده در سطح شهرستان افتتاح شد.

 

این پروژه ها با اعتباری افزون بر 18 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل  اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal