آخرین اخبار

7. شهريور 1400 - 9:48   |   کد مطلب: 39884
کیومرث سرمدی با اشاره به اینکه سرانه فضای کتابخوانی در اسدآباد قابل قبول نیست، گفت: انتظار می رود که پیمانکار بدون تعطیلی کار و نگرانی از تأمین اعتبارات، عملیات این پروژه را سرعت ببخشد.

به گزارش آوای سیدجمال، روز گذشته، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان اسدآباد از روند اجرای پروژه کتابخانه استاندارد این شهرستان بازدید کردند.

 

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی کتابخانه استاندارد این شهرستان با در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: این پروژه از جمله پروژه‌ها در حوزه فرهنگی است که باتوجه به جانمایی آن اهالی این منطقه هم از امکانات فرهنگی بهره‌مند خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات اجرای این پروژه را تأمین کردیم، افزود: البته براساس قولی که از آقای صیدایی معاون برنامه ریزی استانداری گرفته شده، پیمانکار باید نگران اعتبار باشد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درصد و میزان سرانه فضای کتابخوانی در اسدآباد را قابل قبولی ندانست و خاطرنشان کرد: در شهر اسدآباد یک کتابخانه قدیمی وجود دارد که از سالهای قبل ساخته شده، و در شهرهای آجین و پالیز هم عملا" زیرساخت مناسب کتابخوانی نداریم و  باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با تکمیل پروژه کتابخانه استاندارد بتوانیم سرانه فضای کتابخوانی را بالا ببریم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، خطاب به پیمانکار پروژه کتابخانه استاندارد بر روند اجرای آن تأکید و اظهار کرد: این پروژه از نیازهای فرهنگی منطقه است و می‌طلبد که پیمانکار نگذارد این پروژه نخوابد و بدون تعطیلی کار آن را تحویل دهد.

 

این پروژه سال 89 با اقدام شایسته و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اسدآباد زمینی به مساحت ٢ هزار و ٣۴۶ متر از فضای پارک شهید باهنر برای ساخت اولین کتابخانه استاندارد استان همدان در این شهرستان کلید خورد و 11 سال از ساخت آن میگذرد و در سال 1400 دوباره جان گرفته است.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal