آخرین اخبار

17. مهر 1400 - 19:42   |   کد مطلب: 40257
یونس وصالی و عباس عبدی نصیب‌فر، دو آموزگار اسدآبادی هستند که با ساخت یک بازی رایانه ای توانستند بازی را به محتوای آموزشی کتاب‌ درسی پیوست دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، برای نخستین بار بازی‌های رایانه‌ای جدّی «هاپی و الفبا» و «بخوانیم» که توسط تیم مهرگیمزازاستان همدان ساخته شده، به‌عنوان محتوا‌های تعاملی در کتاب‌های «بخوانیم» و «نگارش» پایه اول و  اول تا ششم دبستان گنجانده شدند.

 

 

بازی «هاپی و الفبا» توسط یونس وصالی و عباس عبدی نصیب‌فر که هردو آموزگار خوش ذوق پایه اول شهرستان اسدآباد هستند ساخته شده است.

 

داستان بازی هاپی و الفبا که به‌ صورت آفلاین است به‌گونه‌ای طراحی شده که دانش‌آموزان با سفر به سرزمین‌های مختلف و انجام بازی‌های متنوع نشانه‌های الفبای فارسی را فرا می‌گیرند. در این بازی دانش‌آموزان لوحه‌نویسی، نشانه‌های ۱ و نشانه‌های ۲ را با بیش از ۱۵ بازی متنوع و هیجان انگیز آموزش می‌بینند.

 

 

بازی «بخوانیم» که توسط علی محمد دهقانی با هدف ایجاد انگیزه برای خواندن در دانش‌آموزان این پایه طراحی شده و در کنار کمک به یادگیری فارسی اول به تقویت مهارت‌های پایه‌ای دانش‌آموزان مانند دقت شنیداری و دیداری، تفکیک دیداری و شنیداری توجه شده است.

 

 

متخصصان تیم بازی سازی مهرگیمز همه از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و معلم رسمی آموزش و پرورش استان همدان هستند و بازی‌ها کاملا بر اساس استانداردهای آموزشی و نیاز دانش‌آموزان ساخته شده است.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal