آخرین اخبار

7. آبان 1400 - 23:13   |   کد مطلب: 40439
در راستای ایجاد سلامت نشاط، اتحاد و همدلی و با محوریت روحانی یک مسجد همایش پیاده روی خانوادگی در محله محروم محمودبیگی شهر اسدآباد تا پارک ملت این شهر برگزار و با استقبال خوب مردم روبرو شد.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز جمعه ۸ آبان، به مناسبت هفته وحدت و با محوریت روحانی یک مسجد در شهر اسدآباد برای اولین بار همایش پیاده‌روی خانوادگی از مسجد امام زمان محله محمودبیگی تا پارک ملت این شهر با اهداف سلامت اجتماعی، تشویق به ورزش و امر واکسیناسیون، ایجاد نشاط و همدلی و اتحاد برگزار شد.

 

در این همایش که به همت مسئولان در پایگاه سلامت اجتماعی، اداره ورزش و هیأت ورزشهای همگانی در منطقه محروم برگزار شد، با استقبال خوب و بی‌نظیر مردم این منطقه روبرو شد.

 

بسیاری از خانواده ها به همراه اعضای کوچک و بزرگ خانواده، کودک و نوجوان، بانوان و میانسالان و حتی پیرمردها در این همایش حضور پرررنگی داشتند.

 

البته اگرچه جای فرماندار اسدآباد به عنوان مسئول ارشد شهرستان در کنار مردم این منطقه محروم خالی بود و جای تأمل داشت اما برخی از مسئولان از جمله اداره ورزش، معاون فرماندار، جامعه ورزشکار، نیروهای بسیج و سپاه و انتظامی، بهداشتی، اعضا شوراها آنان را همراهی کردند.

 

در این همایش در بین مسیر یکی از مدیران مدارس روستایی که روحیه ورزشکاری و از جامعه ورزش است، با انجام چندین حرکت نرمشی حاضران در پیاده روی را تشویق به امر ورزش می‌کرد.

 

در این همایش مجری با اشاره ای به محل برگزاری ه‍مایش که قرار بود روی پیست اسکیت باشد، از اعضا شورا و شهردار خواست که در زیباسازی این محل اقدام کنند.

 

در ادامه این همایش معاون مدیر کل اداره ورزش استان همدان قول پرداخت مبلغ ۵ میلیون تومان خرید وسایل ورزشی برای محله محمودبیگی را به حاضران داد.

 

همچنین از سوی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد حجت‌الاسلام علی سیاح امام جماعت مسجد امام زمان(عج) به عنوان مسئول پایگاه سلامت اجتماعی این محله معرفی شد.

در پایان این همایش مراسم قرعه‌کشی و اهدا جوائز انجام شد.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal