آخرین اخبار

14. آبان 1400 - 15:22   |   کد مطلب: 40485
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: بنده به همراه نماینده در دیدار با استاندار همدان، بایدها و نبایدهای شهرستان را گفتیم، از نبود پارکینگ ، امکانات دانشگاه آزاد، سیدجمال، پمپاژ آبرسانی از سد نعمت آباد به گردنه گفتیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از معصیت و گناه، اظهار کرد: بهترین نوع استغفار نزد خداوند عدم انجام آن گناه و پشیمانی از انجام آن است.
 

 

وی بااشاره به ائمه جمعه با در اختیار داشتن تریبون نماز جمعه و مسئولیت در شورای فرهنگ عمومی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت دین و ایمان مردم، در مسیر قرار دادن فرهنگ دینی مؤثر باشد، افزود: هر چه هماهنگی، وحدت و انسجام بیشتر باشد ، نتیجه کاملتر خواهد بود.
 

 

امام جمعه اسدآباد گفت: ائمه جمعه در هر شهری در باب سیاست باید موقعیت شناس باشد، همچنان که به فرهنگ و دینداری مردم می‌پردازد، در حوزه سیاست هم حرف برای گفتن داشته باشد، بنده نمی گویم انسان فقیدی هستم ، اما در حد خود با مطالعه در تریبون حاضر می‌شوم.
 

 

وی ادامه داد: متأسفانه امروز در سطح کشور به اسم مطالبه گری برخی در فضای مجازی با قلم و تصویر،  در سطح کشور به تریبون نماز جمعه حمله شده است، الفاظی به کارگرفته می‌شود انگیزه کار را کم می‌کند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد تصریح کرد: امروز ۹۰۰ تریبون نماز جمعه دایر است، امام جمعه و نماز جمعه فدایی رهبری است، در جبهه و جهاد و سازندگی و مشکلات اقتصادی با پشتیبانی‌هایی تریبون های نماز جمعه کمک کردند‌.

 

وی با بیان اینکه امامان نماز جمعه برای حل مشکلات مردم آبرو خرج می‌کنند، افزود: بنده به همراه نماینده در دیدار با استاندار همدان، بایدها و نبایدهای شهرستان را گفتیم، از نبود پارکینگ ، امکانات دانشگاه آزاد، سیدجمال،  پمپاژ آبرسانی از سد نعمت آباد به گردنه گفتیم.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه آنانی که دم از مطالبه‌گری می‌زنند به دنبال تضعیف دستگاه امام جمعه و نماز جمعه هستند، افزود: تضعیف امام جمعه که دردی دوا نمی‌کند، آیا در باب ارتقا حجاب، کاهش رباخواری، موادمخدر، ازدیاد نسل و باروری زنان مطالبه گری کرده اید.

 

وی یادآور شد: بسیاری از موارد هست که بنده سکوت می‌کنم، برخی از وحدت و انسجام این شهر را نمی‌خواهند، اگر به جایی برسد همه موارد را به مردم خواهم گفت، وام دار کسی نیستم و همه را بیان می کنم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal