آخرین اخبار

29. آبان 1400 - 13:33   |   کد مطلب: 40633
همزمان با هفته بسیج و در اولین روز از این هفته زنگ مقاومت بسیج در مدرسه پروین اسدآباد به صدا درآمد و یادو خاطره شهید دانش آموز محمدرضا اسفندیاری گرامی داشته شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته بسیج و در اولین روز از این هفته، زنگ مقاومت بسیج و یادواره شهید دانش آموز محمدرضا اسفندیاری در سالن اجتماعات مدرسه پروین شهر اسدآباد برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ اسماعیل ششیکانی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اسدآباد بااشاره به نقش بسیج در عرصه سازندگی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی و مقابله با بحرانهای مختلف، گفت: بسیج نه یک فرهنگ و مکتب است بلکه امروز شاهد صدور این الگو در کشورهای منطقه هستیم.

وی بالاترین افتخار هر ایرانی در جامعه را بسیجی بودن دانست و گفت: رهبر انقلاب خود را یک بسیجی می‌داند و به آن افتخار می‌کند.

 

 

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد هم بسیج را مولود انقلاب خواند و اظهار کرد اکثر شهیدان از نیروهای بسیج هستند و باید قدر آنان را دانست.

وی با بیان اینکه بسیج در مقابله با بحران‌ها سرآمد بوده، خطاب به دانش آموزان گفت: با خوب درس خواندن و رعایت حجاب راه شهدای بسیجی را ادامه دهید.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به فرمایش امام در خصوص شهادت طلبی، گفت: دریادلان سپاه در مقابل نفتکش امریکایی مقتدرانه ایستادند و این نشان از شهادت طلبی آنان داشت که آمریکایی های بزدل و دزد راهی جز فرار و تسلیم نداشتند.

 

حسین عسگری مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد هم با اشاره به اینکه ۶۷ شهید دانش‌آموز بسیجی از افتخارات ماست، اظهار کرد: امروز تفکر بسیجی در سطح جهان و کشورهای مختلف در حال صادر شدن است و این افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی اولین بسیجی در طول تاریخ را حضرت زهرا س خواند و گفت: بانوان بسیجی در تاریخ بی شمار است و حضرت زینب س نمونه دیگری است که پیام کربلا را به تمام دنیا رساند.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal