آخرین اخبار

17. آذر 1400 - 12:36   |   کد مطلب: 40809
یکی از اهالی روستای طویلان‌سفلی با ارسال فیلمی از گل‌آلود بودن آب شرب این منطقه خبر داد و بر اساس توضیحات دهیاری این مشکل چندین سال است که با شکستگی لوله‌ها گریبان‌گیر مردم این روستاست.

به گزارش آوای سیدجمال، روز گذشته در بخش پیام مردمی فیلمی از گل‌آلود بودن آب شرب روستای طویلان سفلی از سوی یکی از اهالی روستا به دستمان رسید و پیگیر موضوع شدیم.

 

حسن ویسی، دهیار روستای طویلان سفلی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تأیید گل آلود بودن آب شرب این روستا، اظهار کرد: چندین سال است که شبکه آب و فاضلاب روستای طویلان سفلی به دلیل فرسودگی دچار شکستگی می‌شود و همین امر موجب گل آلود شدن آب شده است.

 

 وی با بیان اینکه با شکستگی لوله آب در این شبکه، آب شرب در منازل اهالی روستا گل آلود و قابل خوردن نیست، گفت: متأسفانه علی رغم مکاتبات و پیگیری‌های ما در طول خدمت چندین نماینده مجلس از دوره بهروز نعمتی تاکنون، فرمانداران و بخشداران و رؤسای اداره آب و فاضلاب همچنان بی نتیجه مانده است.

 

دهیار روستای طویلان سفلی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: اخیرا" این موضوع را با مسئولان آب و فاضلاب شهرستان در میان گذاشته و پیگیر آن شدیم که اعلام کردند برای حل این مشکل وارد فاز مناقصه شده‌ایم، البته هیچ خبری نیست و چشممان به حل این مسئله آب نمی‌خورد.

 

وی تأکید کرد: پیگیری از سوی دهیاری با نامه نگاری و مکاتبه با مسئولان انجام شده اما نتیجه نگرفته‌ایم، فرماندار هم قول‌هایی داده بود که در حد حرف است.

 

بر اساس رسالت خطیر رسانه در پیگیر موضوعات مردمی تماس تلفنی و پیامکی برای مسئول اداره آب و فاضلاب ارسال کردیم که هنوز موفق به دریافت پاسخ آنان نشدیم و منتظر پاسخگویی آنان هستیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal