آخرین اخبار

11. دى 1400 - 23:03   |   کد مطلب: 41031
سرهنگ محمود قاسمی، راه عاقبت بخیری را از دیدگاه شهید حاج قاسم سلیمانی چنگ زدن به ریسمان ولایت و دفاع از ايشان خواند و گفت:حاج قاسم میگفت که با علمای سرشناس زیادی از شیعه و سنی در کشورهای اسلامی صحبت کرده، اما دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در مقایسه با آنان فاصله از زمین تا آسمان است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ محمود قاسمی، کارشناس مسائل سیاسی در مراسم گرامیداشت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی که به همت پایگاه مهدیه خواهران و حوزه حضرت  زینب س اسدآباد در روستای احمدآباد این شهرستان برگزار شد، با خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی از فرمانده سپاه فاطمیون درشب عملیات وخط شکنی وی درخط مقدم برای بالابردن روحیه نیروها، اظهار کرد: سردار سلیمانی، فردی روستایی و کشاورززاده بود که با تمام وجودش برای انقلاب و مردم تلاش کرد و خدا او را عزیز ملت کرد.

 

وی با بیان اینکه حاج قاسم ۴۰ سال از عمر با برکت خود را از سالهای ۵۸ تا ۹۸  با جهاد در راه خدا از زمان انقلاب تا نبرد با داعش گذراند اما همواره خود را بدهکار مردم  و انقلاب میدانست، گفت: او در طول حیات خود ۴ ملت ایران، عراق و لبنان و سوریه را نجات داد.

 

یک کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: حاج قاسم می‌گفت که در کشورهای  اسلامی با علمای سرشناس زیادی از شیعه و سنی صحبت کرده و تفکرات آنها را شنیده است اما هر وقت آنها را با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری مقایسه می کنم فاصله از زمین تا آسمان است.

 

وی با بیان اینکه سردار دلها دو توصیه برای مردم ایران داشت، گفت: اول اینکه اگر می‌خواهید عاقبت بخیر شوید باید از انقلاب  طرفداری کنید نه در مقابل نظام  بایستند و طلبکار باشید، همه ما به انقلاب مدیون هستیم این انقلاب روی خون شهیدان بنا شده  است، دوم اینکه مردم و مسئولان  باید هوادار و پیرو و مطیع ولایت باشید تا عاقبت بخیر شوند.

 

قاسمی با بیا اینکه حاج قاسم سه بار به والله قسم یاد کرد که راه عاقبت بخیری چنگ زدن به ریسمان ولایت و دفاع از ايشان است، خاطرنشان کرد: همه باید با تاسی به مکتب حاج قاسم راه او را ادامه دهند تا مشمول دعای خیر امام زمان  عج قراربگیرند.

 

در پایان مراسم نیز ذاکر اهل بیت به ذکر مصیبت حضرت فاطمه الزهرا(س) پرداخت.
انتهای پیام/ن
 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal