آخرین اخبار

13. دى 1400 - 23:23   |   کد مطلب: 41059
به همت هیأت رزمندگان اسلام واحد خواهران اسدآباد برگزار شد؛
از پخت آش به عنوان خیرات تا گریه بر تابوت نمادین حاج قاسم
مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهدت شهید حاج قاسم سلیمانی به همت هیأت رزمندگان اسلام واحد خواهران اسدآباد در حسینیه مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، عصر امروز همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه(ع)، بانوان هیأتی شهر اسدآباد به یاد سردار دلها در حسینیه مسجد جامع این شهر گرد هم آمدند تا یکبار دیگر از عشق به دختر نبی اکرم(ص) و دلدادگی نسبت به شهید مقاومت بگویند.

 

 

در این مراسم که به همت هیأت رزمندگان اسلام واحد خواهران برگزار و همه سیاهپوش سردار دلها و حضرت زهرا(س) بودند، با نوحه خوانی مداحان اهل ببت ع سینه زنی کردند.

 

 

در این مراسم که تابوتی نمادین از پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در گوشه ای از حسینیه گذاشته شده بود، حاضران بر این تابوت می نشستند و گویی در بهشت زهرا کرمان هستند، با سردار خود درد دل می گفتند و از میخواستند که در محضر پروردگار شفاعتشان را کند، چرا که رهبر معظم انقلاب فرمود: این آقای حاج قاسم از آنهایی است که شفاعت می‌کند.

 

 

جمعی از بانوان هیأتی به نیت حاج قاسم آش محلی پخت کرده و بین حاضران خیرات کردند.

 

 

همچنین در این مراسم یکی از اساتید حوزه علمیه الراضیه شهرستان اسدآباد پیرامون شهادت حضرت زهرا س و رفتار و منش دخت نبی اکرم و الگوگیری از وی پرداخت.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal