آخرین اخبار

26. دى 1400 - 13:00   |   کد مطلب: 41176
براستی مسئولان دیار شهید بزرگ اسلام، سید جمال‌الدین اسدآبادی و 403 شهید در پاسداشت مادران و همسران شهدا چه اقدامی را انجام دادند؟

به گزارش آوای سیدجمال،  امروز 13 جمادی الثانی، سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س)، مادر 4 شهید و معلم علمدار کربلاست؛ یا به روایتی می‌توان گفت در تقویم ما روز "بزرگداشت مادران و همسران شهدا" است

 

اینکه در دیار 403 شهید گلگون کفن در حال حاضر چند مادر و همسر شهید در قید حیات هستند را از مسئول بنیاد شهید مطالبه کردیم که متأسفانه تاکنون پاسخی از وی نیامده است.

 

اما براستی مسئولان دیار شهید بزرگ اسلام، سیدجمال الدین اسدآبادی و 403 شهید در پاسداشت مادران و همسران شهدا چه اقدامی را انجام دادند؟

 

مگر راه و رسم و مکتب شهید سلیمانی این است که به وصیتش عمل کنیم؛ حاح قاسم در وصیتش آورده بود که به همسران و پدران و مادران شهدا احترام کنید" و مسئولان پاسخ دهند آیا امروز که به نام مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، اقدام شاخصی در این زمینه انجام داده اند؟

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه 140 پدر و مادر شهید و 85 نفر همسر شهید در قید حیات هستند، گفت: قرار است از آنان در روزی که به نام ام البنین(س) است، دیدار و دلجویی کنیم.

 

متأسفانه در شهرستان اسدآباد هیچ برنامه فرهنگی در پاسداشت مادران و همسران شهدا انجام نگرفت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal