آخرین اخبار

3. بهمن 1400 - 23:33   |   کد مطلب: 41241
با ابتکار عمل خبرنگار آوای سیدجمال؛
اسدآبادی‌ها به پویش "دستبوسی مادر" پیوستند+تصاویر
امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز مادر و با راه‌اندازی پویش "دستبوسی مادر" از سوی خبرنگار پایگاه خبری آوای سیدجمال در مراسم جشن کوثر، شهروندان اسدآبادی به این پویش جامه عمل پوشاندند.

به گزارش آوای سیدجمال، دین اسلام مقام و ارزش زیادی برای مادر قائل شده تا جایی که یکی از راه‌های رسیدن به بهشت را با رضای مادر میسر می‌داند.

 

در روایتی داریم که مردی از پیامبر اکرم(ص) پرسید: «ای رسول خدا! من سوگند خورده‌ام که آستانه در بهشت را ببوسم، اکنون چه کنم؟» پیامبر(ص) فرمود: پای مادر و پیشانی پدرت را ببوس،(یعنی اگر چنین کنی، به آرزوی خود در مورد بوسیدن آستانه در بهشت می‌رسی).  او پرسید: اگر پدر و مادرم مرده باشند، چه کنم؟ پیامبر(ص) فرمود: قبر آن‌ها را ببوس.

 

حال امروز یک خبرنگار پایگاه خبری آوای سیدجمال به بهانه سالروز ولادت دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه(س) که به نام "مادر" نامگذاری شده بود، مراسم جشن کوثر بسیج حوزه خواهران را فرصتی مناسب برای اجرای پویشی با عنوان "دستبوسی مادر" دانست و با عمل به این پویش در روی سن ، حاضران را تشویق به این امر کرد.

 

بدین ترتیب همه حاضرانی که مادرشان در سالن مراسم حاضر بودند با بوسیدن "دست مادر" جامه عمل به این پویش پوشاندند.

 

البته برخی هم از بانوان مادرشان در قید حیات نبود و دست مادر شهید را بوسه زدند و از او خواستند که شهدا مادرشان را شفاعت کند.

 

میگویند که بوسیدن مادر بوسیدن بهشت است وامید است این دست بوسی های امروز بانوان اسدآبادی دری از بهشت را بر رویشان گشوده باشد.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal