آخرین اخبار

13. بهمن 1400 - 10:10   |   کد مطلب: 41334
علیرضا قیصری بهمند با اشاره به پرداخت 100 درصدی مطالبات و معوقات پرسنل شهرداری آجین، گفت: امسال بیش از 33 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی و درآمدهای منابع داخلی صرف بهره برداری طبقه اول ساختمان شهرداری و آتش نشانی، تجهیز ماشین آلات عمرانی شهرداری، ایجاد ۳۰ عدد مخزن جمع آوری موقت پسماند شهری استاندارد و خریداری مخزن زباله مکانیزه ۶۶۰ لیتری، پرداخت 10درصدی مطالبات و معوقات پرسنل شهرداری و ۸۰ درصد مطالبات پیمانکاران شهرداری شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، شهرداری به عنوان یکی از سازمان‌های مهم در توسعه کشور است که با وجود مبلمان و دکوراسیون شهری  در رفاه حال شهروندان تأثیرگذار است و در رأس این سازمان مهم یک مدیریت واحد وجود دارد که روند و آهنگ رشد و توسعه شهری را تسریع بخشیده و زمینه رضایت شهروندان را فراهم می‌کند.

 

علیرضا قیصری‌بهمند؛ چهارمین شهردار آجین با روحیه ای مردمی و اخلاق‌مدارانه

شهر آجین یکی از شهرهای اسدآباد در استان همدان است که در سال 88 با تصویب بخش پیرسلمان، ایجاد شد. مهرماه امسال بود که علیرضا قیصری بهمند،  بنا به گفته شورای شهر فردی خداشناس، متدین، مردمی و بسیار اخلاق مدار و البته از جنس خبرنگاران به عنوان چهارمین شهردار این شهر سکان مدیریت امور شهری را در این شهر به دست گرفت.

 

حال به مناسبت دهه فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب فرصت را غنیمت شمردیم تا از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در طول این مدت در این شهر را گزارشی تهیه کنیم.

 

 

خدمت در آجین را افتخار می دانم

علیرضا قیصری بهمند که با شهر آجین آشناست و درواقع زادگاه اوست، خدمت به همشهریان خود در این شهر را افتخاری می‌داند که نصیب بنده شده است و می‌گوید: با عنایت به الطاف خداوند متعال و پشتوانه اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهروندان عزیز ، عزم خود را جزم می نمایم تا تمامی تصمیمات در عرصه مدیریت شهری و در راستای ارتقای خدمات و اصلاحات ساختار شهری صورت پذیرد تا بتوانیم با همراهی صمیمانه مجموعه زحمت کش شهرداری و شهروندان فرصت خدمتگزاری را غنیمت شمرده و گام های مؤثرتری در راستای رفاه شهروندان برداریم.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب شهرداری را یکی از نهادهای مردمی خواند که می تواند بخش عمده نیازهای عمومی شهروندان را تأمین کند.

 

خدمت خوب نیاز به بستر مناسب با لازمه مشارکت مردمی

شهردار شهر آجین گفت: از آنجاییکه ارائه خدمات مناسب نیاز به ایجاد بستر مناسب دارد، لذا بر همگان لازم است تا با ایجاد شرایط محیطی سالم و به دور از هرگونه حاشیه و موانع، از خدمات شهرداری برخوردار شوند و این امکان پذیر نیست مگر با مشارکت و همکاری شهروندان عزیز.

 

وی با درخواست مشـارکت مردم در اجـرای طرح هـای عمرانی و همکاری هر چه بیشتر با شهرداری، خاطرنشان کرد: امیدوارم با ارائه نقطه نظرات خود ما را در ارائه خدمات همراهی نمایند تـا انشاءا… بتوانیم شاهد شکوفایی وتوسعـه عمران و آبادانی هر چه بیشتر در سطح شهر آجین باشیم .

 

ایجاد آسایش و امنیت برای شهروندان حائز اهمیت است

 قیصری‌بهمند با بیان اینکه آنچه امروز برای مجموعه شورا وشهرداری حایز اهمیت است، ایجاد رفاه ،آسایش وامنیت برای شهروندان ، تلاش در جهت عمران و توسعه شهر براساس معیارها ،ضوابط ،قوانین و اصول صحیح شهری ،ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان ،زمینه سازی برای رسیدن به درآمد پایدار، تلاش در جهت رسیدن به توسعه پایدار شهری است، افزود: امیدواریم در سایه توجهات الهی و حمایت مسئولین و همراهی و همدلی شما همشهریان مهربان و دلسوز در آینده شاهد خدمات بیشتر و بهتر و شکوفایی هر چه تمام‌تر شهرمان باشیم.

 

وی با اشاره اینکه بیش از ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی و ۲۳ میلیارد ریال از محل درآمدهای منابع داخلی صرف شده است، افزود: بهره برداری طبقه اول ساختمان شهرداری و آتش نشانی ، تجهیز ماشین آلات عمرانی شهرداری، ایجاد ۳۰ عدد مخزن جمع آوری موقت پسماند شهری استاندارد و خریداری مخزن زباله مکانیزه ۶۶۰ لیتری، پرداخت صد در صد مطالبات و معوقات پرسنل شهرداری و ۸۰ درصد مطالبات پیمانکاران شهرداری شده است.

 

خرید 40 باکس زباله استاندارد و مکانیزه در آجین
شهردار شهر آجین خرید ۴۰ عدد مخزن زباله استاندارد و مکانیزه، اصلاح هندسی میدان امام علی(ع) -ورودی شهر-، زیرسازی مسیر کندرو بلوار امام علی .ع.، زیرسازی و آسفالت خیابان ها و معابر عمومی شهر، جدول گذاری و زیرسازی معابر فرعی، تکمیل ساخت کانال فصلی شهر، تکمیل ساختمان آتش نشانی و شهرداری، توسعه و تجهیز تپه باستانی و جنگلی ستران را از برنامه های سال ۱۴۰۱ شهرداری آجین برشمرد.

وی از تخفیف ۳۰ درصدی و تقسیط عوارض نوسازی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تا پایان سال جاری خبر داد.

 


انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal