آخرین اخبار

15. بهمن 1400 - 17:56   |   کد مطلب: 41350
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد گفت: روحانیت همچنان پرچمدار انقلاب هستند و دشمن مشکلات معیشتی مردم را به گردن روحانیت می اندازد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه ۱۵ بهمن امسال با تأکید بر رعایت تقوا، اظهار کرد: دروغگویی تقوا را ویران می کند.

 

وی با تبریک ماه مبارک رجب و با توجه به فضائل و برکات آن، گفت: انقلاب اسلامی هدیه پروردگار و معجزه قرن بود و آنچه که این انقلاب را از حوادث در طول ۴۳ سال نجات داده، مردم سالاری دینی است.

 

امام جمعه اسدآباد اسلامی بودن نظام جمهوری اسلامی را از ویژگی های اصلی این نظام و انقلاب دانست، افزود: امروز برکت جمهوری اسلامی بر ما تمام شده است. بوده است.

 

وی مؤثرترین نقش در پیدایش انقلاب را به وجود روحانیت و علما خواند و افزود: امروز هم روحانیت بدون توقع و در سخت ترین شرایط زندگی پرچمدار انقلاب هستند و لب به گله هم باز نمی کنند.

 

حجت الاسلام حسینی مجد خاطرنشان کرد: دشمنان گفتمان انقلاب را زیر سؤال می برند، مشکلات را بر گردن روحانیت می اندازند، انقلاب را تحریف می‌کنند، در حالی که میدانند دشمن در مشکلات جامعه نقش توطئه آمیز دارد.

 

وی درگذشت آیت الله صوفی گلپایگانی تسلیت و به خصوصیات او پرداخت.

 

امام جمعه اسدآباد از انتخاب آقای شرکایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان از سوی استاندار و همراهی نماینده مجلس با وی قدردانی کرد.
 اتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal