آخرین اخبار

19. بهمن 1400 - 14:08   |   کد مطلب: 41395
حسین‌علی شرکایی با بیان اینکه امروز فاصله بین مردم و مسئولان نزدیک و درب اتاق ما مسئولان به روی مردم باز است، گفت: قبل از انقلاب ۷ هزار نفر پزشک در ایران بود و بیشتر پزشکان از کشورهای مانند افغانستان، هند، بنگلادش بودند اما امروز به برکت این انقلاب ۷۲ هزار پزشک ایرانی امر طبابت را عهده دار هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان و مردم جشن انقلاب در روستای قاسم آباد از توابع بخش پیرسلمان برگزار شد.

 

در این مراسم جشن بعداز اجرای سرود توسط دانش آموزان دختر این روستا، حسین‌علی شرکایی، سرپرست فرمانداری اسدآباد در سخنانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: قبل از انقلاب ۷ هزار نفر پزشک در ایران بود و بیشتر پزشکان از کشورهای مانند افغانستان، هند، بنگلادش بودند اما امروز به برکت این انقلاب ۷۲ هزار پزشک ایرانی امر طبابت را عهده دار هستند.

 

وی گفت: امروز در شهرستان اسدآباد ۱۴ پزشک متخصص داریم که سهمیه جدید هم خواهیم داشت.

 

سرپرست فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه امروز فاصله بین مردم و مسئولان نزدیک است، گفت: درب اتاق ما مسئولان به روی مردم باز است  و مسئولان شبانه روز در خدمت مردم هستند.

 

وی با اشاره به وجود استقلال در بسیاری از حوزه ها در کشور ایران، گفت: بسیاری از کشورها بخاطر داشتن این استقلال در ایران به حال ما غبطه می‌خورند و ما باید قدر آن را بدانیم.

 

شرکایی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب بحرین جزیی از خاک ایران به شمار می‌رفت و  شاه خائن بسیاری از خاک ایران واگذار کرد، افزود: این در حالی است که در دوران جنگ تحمیلی با وجود شهدا و ایثارگری های آنان یک وجب از خاک ایران را دشمن نتوانست تصرف نکرد.

 

در حاشیه این جشن نمایشگاهی از کتابهای با موضوع انقلاب و امام خمینی (ره) و نقاشی دانش آموزان برپا شده بود.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal