آخرین اخبار

20. بهمن 1400 - 8:00   |   کد مطلب: 41404
شهردار شهر پالیز از تعمیر و تجهیز ساختمان اداری شهرداری پالیز بالغ بر ۴۰۰ میلیون اعتبار خبر داد و گفت: در حال حاضر ساختمان شهرداری این شهر متعلق به آموزش و پرورش است که به دنبال تملک آن هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، پالیز؛ یکی از شهرهایی استان همدان است که با مصوبه وزارت کشور و ادغام دو روستای مزرعه‌بید و جنت‌آباد در سال ۹۸ در دل شهرستان اسدآباد شکل گرفت؛

 

 

مدیریت این شهر بعداز یک دوره که با سرپرست اداره شد، مسئولیت آن در دوره ششم شوراها به حمید اسدی که فردی خوش فکر و با روحیه نوگرایی و کارآمدی رسید؛

 

او با مشارکت مردمی تقریبا" در حال تحول آفرینی در شهر پالیز و خروج آن از حالت روستایی است.

 

 

می‌توان گفت که تبدیل روستاهای دارای شرایط و پر جمعیت به شهر در سطح کشور یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب است؛ حال که با تبدیل شدن دو روستای مزرعه‌بید و جنت آباد به شهری با نام "پالیز" فرصت دهه فجر را غنیمت شمردیم تا به خدمات و اقدامات شهرداری این شهر بپردازیم.

 

صرف400 میلیون برای تعمیر و تجهیز ساختمان اداری شهرداری پالیز

حمید اسدی، شهردار شهر پالیز در یک گزارش عملکرد ۴ ماهه در سال ۱۴۰۰، به دو بخش اجرای پروژه‌ها و هزینه‌های انجام در سال ۱۴۰۰ و پیش بینی شده در ۱۴۰۱ پرداخت.

 

 

وی از تعمیر و تجهیز ساختمان اداری شهرداری پالیز بالغ بر ۴۰۰ میلیون اعتبار خبر داد و اظهار کرد:  کانال محله جنت آباد با اعتبار ۵۰ میلیون تومان لایروبی شده است.

 

 

شهردار شهر پالیز خرید علائم راهنمایی و رانندگی برای مسیر اصلی با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان، خرید 6 عدد پایه بنر با اعتبار ۲۵ میلیون تومان،  خرید ۸ رایانه برای پرسنل شهرداری با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان، خرید نرم افزار اداری مالی شهریار سبز به مبلغ ۶۰ میلیون تومان را جمله خریدهای شهرداری دانست.

محل دفن زباله در دو محله پالیز ساماندهی شد

وی به حفاری  لاین کند رو بلوار و جداول سطح شهر با بیل مکانیکی خشنودی با صرف ۲۰ میلیون تومان و ساماندهی محل دفن زباله هر دو محله جنت آباد و مزرعه بید با اعتبار ۱۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: پایه چراغ برای لاین کند رو در هر دو سمت جاده با صرف هزینه ۹۰ میلیون تومان انجام شده است.

 

 

اسدی به خرید وسایل آبرسانی برای لاین های کند رو در هر دو سمت شهر پالیز اشاره کرد و گفت: برای این امر مبلغ 70 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

 

 

وی از راه اندازی سایت شهرداری بنام paliz.ir خبر داد و اظهار کرد: سامانه دریافت پروانه فعالیت خودروهای سبک که یکی از منابع درآمد پایدار است، هم راه اندازی شد.

 

شهردار شهر پالیز به برگزاری جلساتی با نماینده شهرستان برای حل مشکلات  مشکلات شهر پالیز اشاره کرد و گفت: در این جلسه موضوعاتی چون تأمین اعتبار برای رودخانه جنت آباد ار محل ماده 10 و 12 مدیریت بحران،  آبرسانی از خط لوله آب قزله به چاه عمیق شهر پالیز به طول 900 متر، پیگیری اعتبار از محل ماده 23 جرائم راهنمایی و رانندگی، درخواست ملاقات با معاون وزیر با معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری های کشور–آقای دکتر جمالی نژاد، تعمیر و تجهیز سالن ورزشی شهر پالیز، درخواست استقرار نمایندگی ادارات خدمات رسان (آب ، برق، گاز و مخابرات)، درخواست پل تقاطع غیر همسطح در ورودی کمربندی از سمت کنگاور مطالبه و پیگیری شد.

 

پیگیری تخصیص قیر به مقدار 160 تن برای معابر شهر پالیز

وی همچنین به جلسات با رؤسای ادارات شهرستان از قبیل جهاد کشاورزی، برق ، آبفا و میراث فرهنگی، معاون عمرانی فرماندار، جانشین پلیس راهور استان در خصوص تعیین محدوده شهر با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر پالیز اشاره کرد.

 

اسدی با اشاره به اینکه طرح مسکن ملی در شهر پالیز با کمک نماینده شهرستان پیگیری شد، افزود: تخصیص قیر به مقدار 160 تن برای معابر شهر پالیز پیگیر شده است.

 

وی نصب 6 عدد تابلو ورود کامیون ممنوع در شش نقطه ورودی به داخل شهر، راه اندازی شماره حساب و فعال کردن آنها در بانک ملی و هر دو شعبه پست بانک شهر پالیز،  برگزاری جشن دهه مبارک فجر در دو محله جنت آباد و مزرعه بید را از دیگر اقدامات در طول این 4 ماه برشمرد.

 

پیگیری تحویل زمین 8 هکتاری احداث پارکینگ ماشین آلات

شهردار شهر پالیز احداث بلوار وسط شهر به طول 2 کیلومتر، احداث میدان مرکزی، ادامه سنگ چینی کانال محله جنت آباد، ایجاد فضای سبز در بلوارهای لاین کندرو، پیگیری دریافت تسهیلات از سازمان شهرداری های کشور برای خرید ماشین آلات عمرانی،  پیگیری تحویل زمین از منابع طبیعی شهرستان برای احداث پارکینگ ماشین آلات ( حداقل مساحت 8 هکتار)، پیگیری تملک ساختمان شهرداری از آموزش و پرورش شهرستان به عنوان ساختمان اداری شهرداری پالیز، ایجاد سرعت‌گاه در مسیر اصلی طبق مصوبه شورای ترافیک، احداث سایه بان خودروهای شهرداری در محوطه ساختمان شهرداری را از پروژه های عمرانی پیش بینی شده برای سال 1401 و در دست اقدام برشمرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal