آخرین اخبار

24. فروردين 1401 - 13:13   |   کد مطلب: 41944
گزارشی از وضعیت نابسامان پارک شهید رجایی اسدآباد؛
از چمن های خشک شده و وجود زباله تا بسته بودن سرویس بهداشتی! +تصاویر
پارک شهید رجایی علیرغم اینکه یکی از پارک‌های فرهنگی شهر محسوب می‌شود، امروز وضعیت نامناسب و غیر قابل انتظاری در زمین چمن، ست ورزشی و آبخوری و سرویس بهداشتی دارد که اعضای شورا و سرپرست شهرداری باید پاسخگو باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، با آغاز فصل بهار، سرسبزی طبیعت شهرها به ویژه در پارک‌ها بیشتر خود را نمایان می کند؛ از یک طرف این فضای سبز محیطی شهری را نمای دیگر بخشیده و از سوی دیگر شرایطی را برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان تأمین می‌کند.

 

البته که در آثار و برکات وجود فضای سبز می توان گفت انسان نیاز به فضایی برای استراحت و آرامش و البته حضورش در طبیعت دارد که این فضا را در پارک‌ها می‌توان ایجاد کرد.

 

و اما روز گذشته گذر خبرنگار ما به یکی از پارک‌های شهر اسدآباد افتاد که در دل شهر قرار گرفته و با وجود چند مکان فرهنگی در آن اوضاع نامناسبی داشت و خبرنگار ما را بر آن داشت تا با گزارشی از این وضعیت به سمع و نظر اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری برسد تا شاید اقدامی صورت بگیرد.

 

پارک شهید رجایی که مزین به نام شهید و رئیس جمهور وقت است، با وسعتی به میزان 7 هزار و 200 مترمربع در سال  1364 در خیابان امام(ره) روبروی ساختمان شهرداری شهر اسدآباد احداث شده و با وجود  مقبره چند تن از یاران امام زمان(عج) و البته عبدالله راشد، دارالقرآن شهید وارسته، کتابخانه شهید رجایی یکی از پارک‌های فرهنگی شهر محسوب می‌شود.

 

 

این درحالی است که وضعیت نامناسب و غیر قابل انتظار این پارک، گویی بویی از فرهنگ را نبرده؛ وضعیت چمن خشک شده در برخی از نقاط آن و البته نبود چمن در بعضی نقاط دیگر، نداشتن رنگ و رخ وسایل بازی و ست ورزشی، بسته بودن سرویس بهداشتی، نبود چشمه در آبخوری آن، و البته وجود زباله در آن هر شهروندی را برای حضور در آن متأسف و متأثر می‌کند.

 

 

این پارک با وجود این اماکن فرهنگی که می‌تواند محلی برای رشد فرهنگ فکری و روحی و البته ورزشی افراد جامعه باشد، متأسفانه با این وضعیت نامناسب محلی برای گذران جوانان بیکار و گاها" در این روزهای ماه رمضان موجبات روزه خواری را پدید می آورد.

 

برخی از اعضای شورای شهر که ایجاد پارک بانوان را در زمان انتخابات شعار تبلیغاتی خود کرده بودند، نه تنها آن پارک ایجاد نشد بلکه تنها پارک دل این شهر هم به وضعیت نامناسبی رسیده است و انتظار مردم از آن بیشتر است.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal