آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1401 - 13:43   |   کد مطلب: 42248
مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) در قرارگاه شهرستانی کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان مطرح کرد؛
اسدآباد؛ قدمگاه بسیاری از شهدا با مردم نجیب است/اسدآبادی‌ها بیشترین خدمات را به جبهه داشتند/آزادی اولین زندانی زن به نام شهید همدانی در همدان
سردار فرجی با بیان اینکه کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان دروازه ای برای معرفی شهدای شهرستانی است که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته، گفت: اسدآباد مردم نجیبی دارد و نقش آنان در ایام دوران جنگ تحمیلی بی بدیل است به طوری که بیشترین خدمات از جمله ارسال آرد و وسیله نقلیه به جبهه از این شهرستان اقدام می‌شد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار فرجی، دبیر کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان و مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به امنیت و آرامش در سطح استان همدان علی‌رغم توطئه های دشمن در فضای مجازی، اظهار کرد: بر اساس بازخوردی که گرفتیم با بصیرتی که در مردم هست، آرامش خوبی در جامعه حاکم است، و آنچه در فضای مجازی در قالب فیلم و عکس از شلوغی های بازار و کشور منتشر می‌شود مربوط به سالهای ۸۸، ۹۶ و ۹۸ است.

 

 

با بصیرت مردم، آرامش در استان همدان حاکم است

وی با تقدیر از مسئولان اسدآباد و مردم با بصیرت شهرستان، گفت: این شهرستان با وجود همه محرومیت‌ها و گرفتاری‌ها روند خوب و آرامش حاکم است و اینها از بصیرت مردم است.

 

 

دبیر کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان و مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به تقدیر رهبر انقلاب از برگزارکنندگان اولین کنگره سرداران، امیران و فرماندهان  و 8 هزار شهید استان همدان در سال به ارائه گزارشی از روند دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان در سال 1402 و تغییر رویکرد آن اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب امسال بر ما حجت را تمام کرد که کنگره شهدا را با چه رویکردی برگزار کنیم و این امر با رویکرد فرهنگی، توجه به مردم، خانواده معظم شهدا باشد.

 

 

تغییر رویکرد کنگره 8 هزار شهید استان همدان با توجه به فرمایشات رهبری

وی با تأکید بر اینکه دانشگاهها باید در حوزه فرهنگ به صورت تهاجمی ورود کنند چرا که دشمن روی دانشجویان سرمایه گذاری کرده کرده، گفت: امسال شهید شمسی‌پور، به عنوان یکی از شهدای استان به صورت شاخص کشوری در حوزه ورزش انتخاب و معرفی شده است.

 

 

سرکشی از خانواده شهدا را نمادین نکنید

فرجی همچنین با تأکید بر استفاده از ظرفیت شهدای دارای ویژگی های خاص مانند شهید محمدرسول رضایی که عکسی از او در بیت رهبری است، گفت: یکی از اقدامات خوب در کنگره ملی شهدا سرکشی از خانواده شهدا خواهد بود که البته نباید به صورت  نمادین باشد، بلکه مسئولان برای حل مشکلات آنان حاضر و اقدام کنند.

 

 

وی ادامه داد: در سرکشی از ۱۹ خانواده شهید استان متوجه شدیم که ۴ خانواده مستأجر هستند و این برای ما دردناک است و باید در این سرکشی ها به حل مشکلات آنان پرداخته شود.

 

 

بانوان در کنگره 8 هزار شهید استان گام بردارند

دبیر این کنگره ملی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم کارهای ما برکت بگیرد، اولویت باید شهدا باشد، تصریح کرد: بخش اعظمی از جمعیت امروز را بانوان شکل می‌دهند و باید با استفاده از ظرفیت آنان به نقش آنان در دوران دفاع مقدس پرداخته شود.

 

 

وی تأکید بر اینکه باید مسئولان در هر حوزه و رده ای در راستای زنده نگه داشتن نام  و یاد شهدا گام بردارند، گفت: ما بخاطر شهدا کفش مسئولان را هم جفت می‌کنیم و در کنار آنان هستیم.

 

 

فرجی بر انعکاس مناسب و خوب برنامه های کنگره 8 هزار شهید استان همدان و برنامه های شهرستانی در حوزه ایثار و شهادت و شهدا از سوی صداوسیما تأکید کرد.

 

 

اسدآباد قدمگاه بسیاری از شهداست/مردم اسدآباد بیشترین خدمات را در ارسال آرد به جبهه های جنگ داشتند

وی با یادآوری این موضوع که اسدآباد قدمگاه بسیاری از شهدا بوده و مردم آن نقش مهمی در جبهه های جنگ داشته، گفت: این شهر مردم نجیبی دارد و نقش آنان در ایام دوران جنگ تحمیلی بی بدیل است به طوری که بیشترین خدمات از جمله ارسال آرد و وسیله نقلیه به جبهه از این شهرستان اقدام شد.

 

 

دبیر این کنگره ملی با اشاره به نامگذاری سال 1401 با نام شهدای شاخصی چون شهیدان عبدکوند، گفت: امروز کنگره ملی 8 هزار شهید استان دروازه ای برای معرفی شهرهای استان و شهدای آنان است.

 

 

آزادی 200 زندانی به نام شهدا/اولین زندانی زن در همدان به نام شهید همدانی آزاد شد

وی از تأمین و اهدا ۸ هزار جهیزیه و مسکن، غرس ۸ هزار نهال به یاد شهدا، آزادی ۲۰۰ زندانی به نام شهدا، ختم قرآن، اجرای آبروی محله ، نشر کتابهای حوزه ایثار و شهادت را از جمله برنامه های جانبی کنگره 8 هزار شهید استان همدان در سال 1402 برشمرد و گفت: با کمک های جمع آوری شده به مبلغ 84 میلیون تومان، اولین زندانی زن در همدان به نام شهید همدانی آزاد شد.

انتها پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal