آخرین اخبار

7. مرداد 1401 - 10:11   |   کد مطلب: 42903
امام جمعه اسدآباد: مداحان در روضه امام حسین(ع) از جملات بی‌ثمر و بی‌سند پرهیز کنند/ترویج معروف در ماه محرم حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر نگه داشتن شأن منبر و روضه حضرت امام حسین(ع)، از مداحان خواست از جملات و محتوای بی ثمر و بی پایه و بی سند در روضه‌ها پرهیز کنند و از جملات سنددار بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 7 مردادماه این شهر، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و بااشاره به فرارسیدن ماه محرم، از هیأت های مذهبی و عاشقان و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواست نهایت بهره را از این ماه ببرند و حضورشان را در پای منبرها رونق دهند.

 

وی چاشنی نهضت امام حسین ع را اشک و اندوه دانست و گفت: .می طلبد که خطیبان و روحانیت بر منبرها به معرفت بخشی و بصیرت افزایی در ماه محرم بپردازند.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر نگه داشتن شأن منبر و روضه حضرت امام حسین(ع)، از مداحان خواست از جملات و محتوای بی ثمر و بی پایه و بی سند در روضه ها پرهیز کنند و از جملات سنددار بهره ببرند.

 

 

وی با اشاره به اینکه 7 تا 17 محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: باید با عمل به معروفات از منکرات پرهیز کنیم و در مقبل ترویج این امر مهم همه ما مسئول هستیم .

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد به اجلاسیه ائمه جمعه کشور و دیدار رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه به مدت سه روز بود که همراه با حضور و سخنرانی رؤسای قوه های نظام، صدا و سیما بود.

 

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به فرمایشات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان ذکرالله و اجتماع را دو عامل در نماز جمعه دانستند که باید مورد توجه باشد.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: تریبون نماز جمعه در اجتماع کردن مردم و کمک به اجتماع در سیل زلزله و کرونا و وحدت و جایگاه ولایت فقیه اثربخش بوده و هست.

 

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و نماینده ویژه وی به شهرستان اسدآباد گفت: در این سفر به رئیس جمهور عرض کردم که این گردنه قتلگاه شده است و سالیانه هزاران زائر از این شهر عبور می‌کند که می‌طلبد تونل احداث شود که قول مساعد در این زمینه را دادند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد سفر استانی هیأت دولت و شنیدن درد مردم را یک اقدام خوب خواند و از زحمات مسئولان تشکر کرد.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal