آخرین اخبار

9. شهريور 1401 - 11:34   |   کد مطلب: 43159
این روزها امامزاده معروف روستای چنارسفلی اسدآباد که در منطقه‌ای در مسیر کوه، چشمه و طبیعت زیبا واقع شده، به دلیل کم‌لطفی‌ها، کوتاهی‌ها و بی توجهی‌های مسئولان در خاموشی است!.

به گزارش آوای سیدجمال، امامزاده هادی در شهرستان اسدآباد یکی از امامزادگان معروف در نقطه ای بسیار دل انگیز با طبیعتی بکر و زیبا در روستای چنارسفلی این شهرستان واقع شده است.

این امامزاده با توجه به قرار گرفتن در نقطه بکر در نوع خود کم نظیر بوده و دارای پتانسیل‌های فراوانی برای تبدیل شدن به یک قطب تفریحی توریستی است که می‌تواند هم به لحاظ معنوی اثربخش باشد هم به لحاظ مادی و اقتصادی!

 

اما متأسفانه به دلیل کم‌لطفی‌ها، کوتاهی‌ها و بی توجهی‌های مسئولان در طول چند سال گذشته تاکنون، نه تنها امروز بازسازی آن تکمیل نشده بلکه هیچ گونه اقدامی در راستای توجه به امور معنوی و حتی اقتصادی آن هم نشده است!

 

ساسان محرابی، مسئول هیأت امنای امامزاده هادی روستای چنارسفلی اسدآباد در این زمینه به خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: امامزاده هادی چنارسفلی یکی از امکان مذهبی شهرستان است که میتوان گفت با وجود قرار گرفتن در مسیر کوه، چشمه و طبیعت زیبا از امکان تفریحی مردم و مسافران زیادی است.

 

وی با بیان اینکه پروژه بازسازی امامزاده هادی چنارسفلی هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن نیاز به همراهی و کمک مسئولان داریم، گفت: متأسفانه یکی از اساسی تری و اصلی ترین مشکل این پروژه نبود برق است که علی رغم مکاتبات فراوان هنوز به نتیجه نیجامیده است.

 

مسئول هیأت امنای امامزاده هادی روستای چنارسفلی اسدآباد با بیان اینکه با مشارکت مردمی و البته بخشی هم کمک اداره اوقاف، تا سه سال گذشته قبل از کرونا توانستیم 550 میلیون تومان برای بازسازی امامزاده هادی روستای چنارسفلی هزینه کنیم، افزود: متأسفانه علی رغم اینکه نماینده مردم و فرماندار را در زمینه مشکل برق رسانی مطلع کرده ایم اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

 

وی با بیان اینکه برای امامزاده می‌خواهیم یک نگهبان و خادم بگذاریم متأسفانه به دلیل نبود برق کسی حاضر به حضور در آن جا نیست، تأکید کرد: تا زمانی که برق رسانی به این انجام نشود، نمی‌توان کاری را از پیش برد.

 

محرابی یادآور شد: این امامزاده در گذشته از پنل خورشیدی برای روشنایی آن استفاده می شد که جوابگو نبود و البته هزینه بر بود.

 

حجت‌الاسلام احمدعلی خزایی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد هم مشکل عدم بازسازی امامزاده هادی چنارسفلی را نبود برق در این منطقه دانست و گفت: در این زمینه مکاتباتی با اداره برق انجام شده که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: اداره اوقاف در خصوص امامزادگان تنها متولی کار نظارتی و امور معنوی است و بازسازی آنها نیازمند مشارکت مردمی و خیرین است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal