آخرین اخبار

1. مهر 1401 - 15:03   |   کد مطلب: 43280
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به فتنه اخیر در پی درگذشت مهسا امینی، گفت: دفاعی که دشمنان داخلی و خارجی از مهسا امینی می‌کنند، دفاع نیست، دفاع از حقوق زن و شهروند نیست، بلکه بهانه ای است، افزود: اگر در مرگ مهسا امینی خطایی صورت رفته باشد، مسئولان باید پاسخگو باشد و حرفی در این نیست اما اینکه دشمن از حقوق زنان دفاع می‌کند، خنده آور است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه شهر اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اول مهرماه در شهر اسدآباد، نمازگزاران را به دوری از گناه و رعایت تقوای الهی توصیه کرد و اظهار کرد: شخصی از امام صادق ع پرسید که پارسایی در چیست، حضرت فرمود: به کسی پارسا می‌گویند که از حرامی‌های خداوند پرهیز کند.

 

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدا این دوران، گفت:  علیرغم اینکه جنگ تحمیلی خانمانسوز و گرفتاریهای زیادی دشت اما برکاتی چون روحیه جهادی، اتحاد بین ملت، ایثار و از خودگذشتگی‌ها و ولایتمداری، دوری و ترس از دشمن را همراه داشت و رزمندگان از هویت و ناموس‌مان دفاع کردند.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با تأکید بر اینکه نباید ایثارگری و مجاهدت خانواده شهدا به فراموشی سپرده شود، افزود: اگر امروز کشور ما این همه عزت و عظمت دارد، به برکت خون و ایثار و شهادت شهدا و جانبازان است و ادای احترام به آنان داریم.

 

وی دوران دفاع مقدس را گنجینه ای خواند و تصریح کرد: باید از این گنجینه پاسداری شود و مجاهدت و ایثارگری را به نسل امروز منتقل شود و پایان نامه‌های دانشجویان با این موضوعات باشد.

 

حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به فتنه اخیر در پی درگذشت مهسا امینی، گفت: بهرحال دختر جوانی به نام مهسا امینی از دست رفته و ما هم  متأثر شدیم و این ضایعه را به خانواده وی تسلیت می‌گویم، همه دختران و پسران ایران زمین فرزندان ما هستند و اگر عزیزی را از دست بدهیم غم بار هستیم.

 

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که برای دشمنان قسم خورده این نظام، انقلاب و شیعه مقاومت ملت ایران سنگین است و آنان در برابر این روحیه مقاومت و ارزشها به زانو درآمدند.

 

امام جمعه شهر اسدآباد اذعان کرد: امروز دشمن در برابر میلیون زائر اربعین حسینی با این امنیت و عظمت یکه خورده و عصبانی شده اند و نمیدانند در برابر این عظمت چه کنند.

 

وی با بیان اینکه دفاعی که دشمنان داخلی و خارجی از مهسا امینی می‌کنند، دفاع نیست، دفاع از حقوق زن و شهروند نیست، بلکه بهانه ای است، افزود: اگر در مرگ مهسا امینی خطایی صورت رفته باشد، مسئولان باید پاسخگو باشد و حرفی در این نیست اما اینکه دشمن از حقوق زنان دفاع می‌کند، خنده آور است، اینکه برخی سلبریتی ها خود را می‌بازند و از این موضوع دفاع می‌کنند، جالب و مضحک است!

 

حجت الاسلام حسینی مجد تأکید کرد: شورای نگهبان باید وارد کار شود و نمایندگانی را که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و به نام مهسا امینی وارد مباحث حجاب می‌شوند، باید پرونده سازی شود و در زمان تأیید صلاحیتشان لحاظ شود.

 

وی گفت: صدا و سیما باید نسبت به سلبریتی ها  و بازیگرانی که از توطئه دشمن دفاع کرده و مقابل نظام می ایستند و توییت می‌زنند، باید ممنوع التصویر شوند. باید با آنها برخورد قاطع شود. اینها لیاقت خاک ایران را ندارند و باید حساب آنان با نظام مشخص شود.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه پلیس ایران با اخلاق است و دشمن به دنبال این است که پلیس را زمین گیر کرده و مقابل آنان بایستد، افزود: اگر در جامعه پلیس ضعیف باشد، ممکلت آسیب می‌بینند، بنابراین نباید گذاشت که این ظرفیت نظام کمرنگ شود، پلیس در امنیت مردم و خاموشی فتنه ها و مقابله با سوداگران مواد مخدر ایستاده است.

 

وی تأکید کرد: والدین باید مراقب باشند که فرزندانشان در صف اغتشاشگران نباشند و بین آنان فاصله باشد و مدیریت کنند.

 

حجت الاسلام حسینی مجد خطاب به قوای سه گانه نظام به خصوص قوه قضائیه و با درخواست برای برخورد با اغتشاشگران گفت: با افراد و اغتشاشگران و مخلان جامعه که حیثیت نظام را زیر سؤال می‌برند، برخورد قاطع شود.

 

در پایان با شعار مردم و نمازگزاران این درخواست امام جمعه مورد تأکید قرار گرفت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal