آخرین اخبار

9. مهر 1401 - 15:18   |   کد مطلب: 43337
با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس در اسدآباد، خانواده شهیدان رستمی با همکاری گروه جهادی طلاب و روحانیون این شهرستان 313 بسته لوازم التحریر را به نام 313 یار امام زمان(عج) بین دانش‌آموزان نیازمند این شهر توزیع کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس در ماه مهر، شاید برخی از دانش آموزان بی بضاعت با نداشتن لوازمی برای تحصیل چندان مهر خوشایندشان نباشد که در این راستا دستان مهرورزانه خانواده شهیدان رستمی دست به کار می شود و لوازمی را برای تعدادی دانش اموز تهیه می کند.

البته امسال طلاب و روحانیونی هم از این دیار درس مهر و مهرورزی را از منبرها در عمل میدهد و در کنار خانواده شهیدان رستمی حاضر و کمک کار شده اند.

برای توزیع و نظارت بر این امر سرپرست اداره آموزش و پرورش، مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) در کنار مسئول گروه جهادی شهیدان رستمی حاضر شدند و خداقوتی به این اقدام فرهنگی داشتند.

در حاشیه این مراسم محمد مشتاقی، مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) در گفتگو با خبرنگار ما تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر برای دانش اموزان نیازمند را یک اقدام فرهنگی خیرخواهانه و نیک دانست و اظهار کرد:  این امر در راستای اشعه نیکوکاری و تقوا در جامعه است .

علی رستمی، برادر شهیدان رستمی هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: چند سالی است خانواده ما با بازگشایی مدارس لوازم التحریرهایی را برای دانش آموزان تهیه میکند و البته تعدادی دانش آموز بی بضاعت را زیرپوشش خود قرار داده ایم.

وی گفت: امسال همه اقلام و لوازم التحریر اهدایی به صورت نوشت افزار ایرنی تهیه شده و از نمونه های خارجی کیفیت بهتری دارد که بنا داریم با سال آینده به جذابیت این اقلام غناببخشیم.

برادر شهیدان رستمی گفت: بنا داریم تصاویر و تمثل مبارک شهدا و البته وصیت نامه ای از این شهدا را بر روی نوشت افزارها به چاپ برسانیم و این امر راستای آشنایی دانش اموزان با اسطوره های ارزشی ما خواهد بود.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal