آخرین اخبار

10. آبان 1401 - 10:20   |   کد مطلب: 43531
در حالی که اسدآباد از ابتدای تابستان تاکنون که نزدیک به یک ماه و اندی از فصل پاییز می‌گذرد، همچنان با مشکل آب و قطعی های مکرر مواجه است، یکی از مسئولان استانی حوزه آب گفته در اسدآباد تنش آبی نداریم و هیچگونه قطعی و کم آبی در این شهر وجود ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال، روز گذشته محمد ضروری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان در گفت‌وگو با یکی از رسانه های استان اعلام کرد که "در هیچ یک از شهرهای استان مشکل تأمین آب نداریم" و ، درباره وضعیت آب اسدآباد، اظهار کرد: در اسدآباد تنش آبی نداریم و آب شرب این شهر از طریق منابع زیرزمینی تأمین می‌شود.

 

وی گفته در شهر اسدآباد هیچگونه قطعی و کم آبی وجود ندارد و اگر نیاز باشد چاه بیشتری حفر شود مجوز حفر چاه جدید خواهیم داد اما تاکنون درخواستی مبنی بر حفر چاه جدید نداشتیم.

 

این درحالی است که بنا به گزارشات مردمی و عینی خبرنگار ما، اسدآباد از ابتدای فصل تابستان تاکنون با مشکل بی آبی و قطعی های مکرر مواجه بوده و این قطعی ها در فصل پاییز هم همچنان ادامه دارد.

 

بسیاری از مردم در نقاط شهری به خصوص آپارتمان نشین‌ها در مسکن های مهر اندیشه و شهرک سیداحمد و  نقاطی که فرسودگی لوله آب دارند مانند خیابان 15 خرداد با قطعی آب در ساعات بیشتری مواجه اند!

 

ناگفته نماند در هفته دولت امسال چاه جدیدی بنا به قول مسئولان و با حضور آنان به افتتاح رسید که هیچ توفیری در حل مشکل آب و قطعی های مکرر نداشته است!

 

هفتم آبان نیز سرمدى، نماینده اسدآباد هم در  سؤالی از وزير دولت سیزدهم، در کانال تلگرامی خود به عدم تحقق وعده ها و حل نشدن مشكلات حوزه آب شهرستان اسدآباد اشاره کرده است.

 

وی گفته باتوجه به مشكل قطعى آب در اسدآباد و روستاهاى شهرستان منشا آن عدم توجه به تأمين بودجه، و بى توجهى در مديريت منابع آبى است و نه صرفا کمبود آب که ۴۵ درصد شبکه توزیع آب اسدآباد فرسوده و اعتباری جهت نوسازی شبکه علی‌رغم وعده های داده شده تخصیصی داده نشده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal