آخرین اخبار

14. آبان 1401 - 12:33   |   کد مطلب: 43563
در حالی که مردم اسدآباد نسبت به سالهای گذشته و تعطیلی روز جمعه، حضور و کشوه بیشتری در راهپیمایی 13 آبان امسال داشتند، اما برنامه ریزی مناسبی در این راهپیمایی از سوی مسئولان ستاد که به ریاست فرماندار برگزار شده بود، رخ نداده است.

به گزارش آوای سیدجمال، روز گذشته در حالی راهپیمایی 13 آبان در کشور ایران اسلامی برگزار شد که یک روز تعطیلی بود و باتوجه به شرایط نامناسب اقتصادی انتظار از حضور مردم آنقدرها نمی‌رفت اما شرکت مردم در این راهپیمایی عظیم و دشمن شکن نشان داد که وقتی پای انقلاب و خون هموطنان عزیز شهید و انزجار از آشوبگری در میان باشد، مردم نه روز تعطیلی را نمی‌شناسند و نه مشکلات حاد اقتصادی به چشمشان می آید، بنابراین هر چیز را در جای خود می‌خواهند.  
و اما مردم اسدآباد همیشه در صحنه و دیار سیدجمال الدین اسدآبادی، بزرگ مرد بیدارگری تاریخ اسلام روز گذشته علی رغم عدم برنامه ریزی مناسب مسئولان برای برپایی راهپیمایی 13 آبان، خودجوش وارد صحنه و میدان عمل مبازه با استکبار جهانی شدند و یکبار دیگر نشان دادند که این شهر دیار محمدرسول ها و سیدجمال هاست و همیشه بیدار و هوشیار.
و اما گلایه های مردم از مسئولان برای نبود سیستم صوتی مناسب که صدای گوینده شعارها را به گوش آنان برساند و بعضا" شعارها هم بی حس و حال و تکراری و به روز نبودند، راهپیمایی کنندگان را کلافه کرده بود.
عدم استفاده از سخنرانان کشوری و مداحان استانی و یا کشوری که شوقی در میان مردم ایجاد کند و حرف دلی بزند، از گلایه هایی مردم از مسئولان بود که در راهپیمایی شنیده می‌شد، کمااینکه این یک ضعف شهرستانی است که در کمتر برنامه های این چنین بهره ای از سخنرانان جدید و قهار برده نمی‌شود.
قطع شدن یکباره مراسم و ارجاع به مسجد جامع برای انجام سخنرانی و نبود جایگاهی برای ایستادن گروه سرود در میدان غدیر و گرفتن تصاویر که پشت سر آنان نمادی از 13 آبان باشد، از دیگر برنامه ریزی های ضعیف این راهپیمایی بود که انتظار می‌رود مسئولان حداقل ایده ای را در برنامه های بعدی داشته باشند.
چطور می‌شود که دشمن میلیاردها تومان برای پدید آوردن اغتشاشات هزینه می‌کند، آن وقت مسئولان ما برای یک راهپیمایی عظیم این چنینی هیچ هزینه ای نمی‌کنند، نه پرچم های ایران ، نه تصاویری از سه شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در دست کودکان ، نه هدیه ای کوچک در دست دانش آموزان به بهانه گرامی داشت روز دانش آموز که در خاطره ها بماند!
استفاده از پرچم 12 متری ایران که اتاق اصناف در دست دارد، می‌توانست شوری دیگر به مراسم دهد و تصاویر را به گونه ای دیگر جلوه دهد اما از یک داشته خود هم بهره ای برده نشده بود، کمااینکه پرچم ایران با توجه به اتفاقات اخیر در آتش زدن آن به عنوان نمادی در راهپیمایی و ادای احترام می‌شد استفاده کرد که متأسفانه برنامه ریزان این ستاد که به ریاست فرماندار شکل گرفته، هیچ ذوق و ایده جدیدی را به کار نبسته اند.گویی هیچ یک از اعضای ستاد ذوقی برای برگزاری این راهپیمایی نداشته و صرفا آن را اعلام کرده اند!
و اما گلایه همیشگی مردم از مسئولین که در این راهپیمایی ها حضور کمتری دارند، نشان می‌دهد که آقای فرماندار به عنوان رئیس ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی ارزیابی کند که کدام مدیران ادارات و حقوق بگیران نظام در این راهپیمایی حضور پررنگ داشته اند.
و اما گلایه خبرنگاران و عکاسان از مسئولان برنامه ریز برای پوشش رسانه ای مناسب و در خور و شأن مردم و حضور باشکوهشان ایجاد جایگاههای برای تصویر برداری یا حداقل گذاردن یک ماشین بالابر  بود، مگر نه اینکه دشمن با این دیدن این حضورها چشمش کور می‌شود، اغتشاشگران که جمعیت چندانی ندارند چنان تصاویر را از زوایای مختلف فیلم و عکس می‌گیرند که هر بیننده و مخاطبی تصور می‌کند که کل یک شهر سقوط کرده است! حال مسئولان خواب نما و بی سلیقه و بی ذوق ما برنامه ای برای پوشش تصویری این موضوع نکردند.
حقا که رحیم پور ازغدی در نشستی گفته بود: الان ۳۵ سال است که مسئولین در جمهوری اسلامی می خواهند این نظام را سرنگون کنند اما ملت نمی گذارند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal