آخرین اخبار

22. بهمن 1401 - 15:08   |   کد مطلب: 44406
سردار رضا طلایی‌نیک با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، گفت: مردم امروز مسئولان را شرمنده کردند، با وجود مشکلات عدیده معیشتی، بیکاری و مشکلات اقتصادی و تحریم هنوز به عهد و پیمان خود با امام راحل و قرآن، مقام‌معظم رهبری، شهدا و ولایت پایبند هستند و این عهد و پیمان آنها تضعیف نخواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار رضا طلایی‌نیک، سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم راهپیمایی 22 بهمن  شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امروز گام های انقلابی مردم این شهرستان با فریادهای انقلابی در هزار و 40۰ شهر و 138 هزار روستای ایران اسلامی ندای انقلابی است، اظهار کرد: ایران اسلامی ۴۴ سال قدمت عملیاتی دارد و  این انقلاب اسلامی معجزه قرن بود و ادامه آن اعجاز همان انقلاب است.

 

وی گفت: وقتی از همه اقشار و نسل ها متحد و یکپارچه در راهپیمایی امروز پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور پررنگ دارند، این یعنی ناامیدی و شکست دشمن و منافقان و کوردلان چشم باز کنند و پلک بگشایند و ببینند مردم با وجود مشکلات عدیده معیشتی، بیکاری و مشکلات اقتصادی و تحریم هنوز به عهد و پیمان خود با امام راحل و قرآن، مقام‌معظم رهبری، شهدا و ولایت پایبند هستند و این عهد و پیمان آنها تضعیف نخواهد شد.

 

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  تصریح کرد: انقلاب اسلامی سه ویژگی اصلی داشت، اولاً هویت اسلامی، دین بنیان و ماهیت مردمی دارد، ده ها میلیون ایرانی در خارج از این کشور هم عهد با انقلاب اسلامی دارند و این بیانگر ماهیت مردمی این انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه شما مردم بیش از ۳۰ هزار شهید تنها در جریان انقلاب تقدیم خدا کردید و این انقلاب به رهبری انقلابی و ولایی دارد، افزود:  وقتی مردم پیرو رهبر انقلابی شوند، انقلاب شکست ناپذیر خواهد بود. حاکمیت الله به جای حاکمیت طاغوت این انقلاب یک مبنای ۵۹ ساله انقلابی دارد یعنی از دهه ۴۰ وقتی امام انقلاب را بنیانگذاری کرد.

 

طلایی‌نیک  افزود: این انقلاب مبنای ۵۹ سال عملیات دارد و برای پاسخ به فتنه گران چرا مردم ایران انقلابی بوده و خواهند بود؟ باید گفت که اولاً هویت ایرانی اسلامی در این انقلاب پیدا شد، ما هویت‌مان در حال نابود شدن بود و دوم شما قدرت چند وجهی و قدرت ترکیبی را به دست آوردید و سوم اینکه این کشور در مسیر پیشرفت و همه جانبه قرار گرفت پس اگر ملتی انقلاب کنند که هویت اسلامی و ملی خود را احیا کند قدرت برتر به دست آورد و در مسیر همه جانبه قرار گیرد این انقلاب قطعاً مثل شما وفادار خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه هیچ کجای دنیا دنیا چنین راهپیمایی در تاریخ ندیده است تصریح کرد: در حوزه دین در قبل از انقلاب اسلام زدایی پیشه طاغوت بود اما این انقلاب جلوی اسلام زدایی را در عرصه های جامعه گرفت، این انقلاب حاکمیت اسلام را بر مبنای شریعت و ولایت برقرار کرد، این انقلاب قدرت بسیج کننده اسلام را نشان داد.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در جنگ تحمیلی همه چیز ما نابرابر بود، تنها از لحاظ بالگرد در آخر جنگ هلیکوپترهای ما ۳۰۰ فروند بود، هلیکوپترهای عراق هم ۳۰۰ فروند هواپیما دشمن سه برابر ما داشت در ادوات زرهی شش و نیم برابر در اختیار داشت چرا چون بیش از ۳۰ کشور دنیا دشمن را حمایت می کرد.

 

وی با بیان اینکه دشمن از نظر نیروی انسانی هم همیشه بین یک و نیم تا دو برابر از ما جلوتر بود، افزود: چون سربازی اجباری ۸ سال توسط رژیم بعثی عراق ادامه پیدا کرد و اینکه چرا ما پیروز شدیم چون این قدرت دین بود که توسط انقلاب احیا شد و شهدای ما با اتکاء عاشورایی و قدرت بسیجی امام را در عمل نشان دادند، پیوند زندگی دنیایی ما با سعادت آخری ما در سایه این انقلاب رقم می‌خورد .

 

طلایی‌نیک  با اشاره به اینکه وصیت شهید همدانی، گفت: وی به خانواده خود وصیت می کند که خود را بدهکار انقلاب بدانند نه طلبکار چراکه این انقلاب بزرگترین نعمتی بود که خدا برای ما نازل کرد.

 

وی با بیان اینکه سید جمال‌الدین‌ها آرزو داشتن چنین انقلابی را داشتند، افزود: در کنار همه نعمت های بیشمار الهی که به من و شما اعطا شد، انقلاب اسلامی این نعمت بزرگ خدا بود ، پس عزت دنیایی و کرامت آخرتی از دستاوردهای دینی انقلاب است.

 

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  به حوزه فرهنگی انقلاب هم اشاره ای کرد و گفت: فرهنگ خودباوری و خود اتکایی، حوزه سلامت دنیای و ارزش های فرهنگی این انقلاب دستاوردهای عظیمی داشته است البته امروز ما کم‌کاری داریم، نسل جوان و نوجوان ما آشنا به دستاوردهای قبل انقلاب نیست، بنابراین دوستان انقلاب برادران و خواهران انقلابی ما باید صحبتهای حضرت آقا را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه از نظر سلامت دنیای متوسط عمر ما ۵۵ سال بود و امروز متوسط سن هر ایرانی ۷۶ سال است، افزود: این به این دلیل است که دستاورد های ما در حوزه خدمات و بهداشت خدماتی حاصل شده.

 

طلایی‌نیک به دستاوردهای انقلاب در حوزه شبکه‌های رسانه‌ای و گسترش حوزه های رادیویی و ارزشی اشاره کرد و افزود: جوان ما در قبل از انقلاب در یک رشته ورزشی می توانست فعالیت کند اما امروز ۱۷۰ رشته ورزشی در جامعه ما رواج دارد.

 

 وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب کمتر از نصف جمعیت ما باسواد بودند، اما امروز بیش از ۹۸ درصد ملت ما باسواد هستند، افزود: در حوزه علم و فناوری ما رتبه 53 دنیا بودیم و امروز رتبه 16 دنیا هستیم.

 

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  با بیان اینکه ما در قبل از انقلاب ۳۰ درصد پزشکان ما خارجی بودند ، اما امروز ما پزشکان متخصص به خارج از کشور می روند و در آنجا خدمت می کنند، افزود: البته در حوزه سیاسی استبداد ریشه کن شد، در این ۴۴ سال ۴۰ همه پرسی برگزار شد ، مردم سالاری دینی به استکبار وابستگی و هزار مستشار نظامی و اقتصادی و سیاسی تار و پود کشور ما را در اختیار داشتند اما امروز حرف قدرت را به لحاظ نظامی در جهان می‌زنیم.

 

وی ملت ایران را تاریخ سازان و آینده سازان ایران اسلامی خواند و افزود: طی ۴۴ سال گذشته با اتحاد و همدلی و پایبندی به ولایت و نظام ایران اسلامی توطئه‌ها، فتنه‌ها و اتفاقات بسیاری را خنثی کرده و با موفقیت پشت سر گذاشته اند و کارآمدی خود را به دنیا نشان داده‌اند.

 

طلایی‌نیک اظهار کرد: قبل از این تنها ۳۱ سامانه تسلیحاتی در کشور ساخته می شد اما امروز بیش از ۸۰۰ اسلحه و سامانه مهم دفاعی در صنایع دفاعی توسط نخبگان و جوانان نخبه ایران اسلامی در دست ساخت بوده و بومی سازی شده و وابستگی ایران در این رابطه قطع شده به طوری که ایران جزء ۱۰ کشور دنیا در قدرت موشکی و پهپادی و قدرت برتر دنیا در حوزه پدافندی است.

 

وی با بیان اینکه امروز حاج قاسم تنها نیست و مکتب حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد، تصریح کرد: وجود افرادی چون حاج قاسم‌ها در ایران اسلامی و جهان اسلام و جبهه مقاومت دستاورد ایران اسلامی است و دیگر دشمن جرات تعرض به کشور را با چنین قدرتی ندارد.

 

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  با اشاره به حضور مردم در این راهپیمایی، گفت: مردم امروز مسئولان را شرمنده کردند و مسئولان با وجود زیر ساختها باید جهاد تبیین بین نسلی را انجام و در مدیریت اقتصادی و جهادی همت کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal