آخرین اخبار

13. اسفند 1401 - 10:44   |   کد مطلب: 44586
جمعی از رانندگان تاکسی برون‌شهری صبح امروز به دلیل عدم توجه به خواسته‌ها و مطالبشان مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز جمعی از رانندگان تاکسی برون‌شهری به دلیل عدم توجه شرکت مسافربری به خواسته‌های آنان در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

 

زارعی یکی از رانندگان معترض تاکسی برون‌شهری این شهر در گفت‌وگوی تلفنی به خبرنگار ما گفت: این شهر دارای ایستگاه و ترمینال مسافربری نیست و برای سوار کردن مسافر مجبور به ایستادن در دور میدان ورودی شهر هستیم و متأسفانه با مشکلات عدیده ای مواجه‌ایم.

 

وی گفت: مسافربرهای شخصی برای ما مزاحمت ایجاد کرده و نمی‌گذارند ما مسافر بزنیم و گاها" در صورت معترض شدن ما با فحش و بدبیراه آنان مواجه می‌شویم.

 

این راننده تاکسی ادامه داد: این درحالی است که ما هم حق کمیسیون شرکت و صورتحساب را به مبلغ 5 هزار تومان پرداخت می‌کنیم اما خدماتی از این شرکت و توجه به خواسته هایمان را نمی‌بینیم.

 

راننده تاکسی دیگری می‌گو.ید: با این وضعیت گرانی وجود مسافربرهای شخصی برای ما معضل بزرگی است که سالها با آن مواجهیم اما مسئولی هنوز این مشکل را حل نکرده است.

 

وی ادامه داد: ما مبلغ 25 هزار تومان مصوب را از مسافر می‌گیریم و 5 هزار تومان آن را به شرکت به عنوان کمیسیون پرداخت می‌کنیم این درحالی است که مسافربرهای شخصی با اخذ کرایه کمتر و زیر قیمت مصوب اقدام به سوار کردن مسافر می‌کنند.

 

این راننده تاکسی گفت: بیشتر بانوان و دانشجویان خانم تمایل به سوار شدن در تاکسی‌های ما دارند اما آقایان با توجه به زیر قیمت بودن کرایه مسافربرهای شخی به سمت آنان می‌روند.

 

تا این ساعت به جز حراست فرمانداری و چند نیروی انتظامی مسئول دیگری پاسخگوی مطالبات این رانندگان تاکسی نبوده است و در تماس ما با مسئولان بی نتیجه بوده و در انتظار شنیدن پاسخ آنان هستیم.

 

متأسفانه شهر اسدآباد به دلیل وجود بیکاری، بسیاری از افراد را به سمت مسافرکشی سوق داده است و از سوی دیگر مسافربرهای شخصی با قیمت پایین‌تر از قیمت مصوب شرکت مسافربری اقدام به سوار کردن مسافران می‌کنند و مردم هم در این شرایط اقتصادی رغبت بیشتری به آن دارند.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal