آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1402 - 8:40   |   کد مطلب: 45027
تعدادی دانش‌آموز دهه نودی اسدآبادی دغدغه‌مندانه برای برگزاری جشن امام رضا(ع) به دفتر امام جمعه رفتند تا هم از او کسب تکلیف و مشورت بگیرند و هم او را برای حضور در مراسم‌ جشن‌شان دعوت کنند!

به گزارش آوای سیدجمال، در آستانه دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) چند دانش‌آموز دهه نودی اسدآبادی روز گذشته ساعتی میهمان امام جمعه بودند تا برای برگزاری جشن امام رضا(ع) از او کسب تکلیف و مشورت بگیرند و البته او را برای حضور در مراسم‌ جشن‌شان دعوت کنند!

 

یکی از نیروها در دفتر امام جمعه می‌گفت که این دانش‌آموزان از طریق ارتباط مردمی فضای مجازی با امام جمعه هماهنگ کرده و او هم به آن وقت داده بود، حتی مسئولان اتاق اصناف هم در انتظار دیدار با امام جمعه معطل جلسه آنها بودند.

 

در این شرایط تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن این دهه نودی‌ها اعجاب‌انگیز در این مسیرهای معنوی و فرهنگی خودجوش گام برداشته‌اند و دل به امام رضا(ع) سپرده‌اند، نشان می‌دهد هم آنان جایگاه امام جمعه به عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی را خوب درک کرده اند و هم مردم به خصوص قشر دهه نودی و هشتادی تشنه برنامه‌های فرهنگی است و مسئولان باید بیشتر و بهتر به میدان بیایند.

 

 و اما در این شهر که بیش از 19 هزار نفر آن دانش‌آموز و صدها نفر دانشجو در 4 دانشگاه این شهر تحصیل می‌کنند، هنوز یک برنامه فرهنگی خوب و در شأن آنان در آستانه میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و دهه کرامت اعلام نشده و یا حداقل به این رسانه اعلام نشده است، بهرحال این رسانه مردمی در انعکاس اخبار و پوشش آن تمایل دارد.
انتهای پیام/ن
 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal