آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1402 - 11:39   |   کد مطلب: 45041
درست بعداز ۵ ماه از افتتاح نمایشی استخر سرپوشیده‌ سپهبد شهید قاسم سلیمانی که کف استخر تخریب شده بود، این ایراد ربه نتیجه نرسیده، مشکل دیگری از آن در قسمت رختکن بیرون زده است.

به گزارش آوای سیدجمال، بعداز گذشت 26 سال مطالبه مردم شهر اسدآباد برای داشتن یک استخر عمومی، اداره ورزش و امور جوانان استخر سرپوشیده‌ای را مزین به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ۱۹ بهمن ماه سال 1398 به صورت نمایشی به بهره‌برداری رساند!

 

درست بعداز ۵ ماه از افتتاح آن به دلیل فشارها به پیمانکار و ساخت غیراصولی و تحویل آن، یک افتتاح نمایشی رخ داد و کف استخر برای دوباره‌ سازی آن تخریب شد و بعداز 4 سال هنوز این ایراد پروژه به سرانجام نرسیده، مشکل دیگری از این استخر بیرون زده است.

 

یکی از مخاطبان این رسانه فیلم و عکسی از استخر و مشکلات آن در قسمت رختکن به این رسانه ارسال کرده که نشان می‌دهد رختکن هم غیراصولی ساخته شده!

 

مهدی صمدپناهی، رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در پیگیری‌های خبرنگار ما اظهار کرد: کف استخر سرپروشیده شهید سلیمانی به اتمام رسیده و آماده فتتاح بود که با روشن کردن موتورخانه آن، نواقص سقف رختکن آن بیرون زد. درواقع به دلیل استفاده از چوب پنبه برای سقف و خیس شدن آن، سقف ریخته شد.

 

وی ادامه داد: این گندکاری‌های مسئولان قبلی است که بری ما گذاشته اند و درصدد هستیم که این نوقص و ایرادات را حل کنیم. از امروز بعدازظهر سقف این رختکن هم انجام خواهد شد.

 

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد از افتتاح این پروژه در پایان هفته خبر داد و گفت: طبق صحبتهای مدیرکل سازمان ورزش با نماینده مجلس ین امر تا چهارشنبه و آخر هفته افتتاح خواهد شد.

 

وی با تأکید بر اینکه بنده پروژه با نواقص و ایراد را تحویل نمی‌گیرم و باید با کیفیت تحویل شود، چنانکه تا کنون مشکل گاز، برق و آب آن حل شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

صمدپناهی در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا بازهم به پیمانکار اعتباری برای رفع نواقص داده می‌شود یا خیر؟ اذعان کرد: به پیمانکار برای رفع ایرادات اعتباری داده نشده و او موظف است مشکل را رفع و تحویل دهد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal