آخرین اخبار

17. خرداد 1402 - 11:57   |   کد مطلب: 45204
مدیر بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان اسدآباد از اعزام کودک 4 ساله ‌سقوط کرده از ساختمان سه طبقه به بیمارستان همدان خبر داد و گفت: اقدامات اورژانسی و پاراکلینیکی برروی این کودک 4 ساله انجام شد اما جهت انتقال به سانتر نروسرجری به بیمارستان بعثت همدان اعزام شد.

به گزارش آوای سیدجمال، فرهاد هادی‌کبیر در کانال تلگرامی وبدا به سقوط کودک چهار ساله از ارتفاع سه طبقه ساختمان در اسدآباد اشاره و اظهار کرد: روز گذشته به دنبال افتادن کودک چهار ساله از سه طبقه، با کاهش هوشیاری و افت سچوریشن و تاکی کاردی و کاهش فشار با تشخیص مالتیپل تروما به بیمارستان حضرت قائم(عج) مراجعه کرد که ابتدا توسط دکتر سمانه جم جراح عمومی و ریاست بیمارستان حضرت قائم(عج) ترومای شدید سر و صورت، پنوموتوراکس دوطرفه تشخیص داده شد.

 

وی ادامه داد: اقدامات اورژانسی و پاراکلینیکی بر روی این کودک 4 ساله انجام شد اما جهت نتقال به سانتر نروسرجری به بیمارستان بعثت همدان اعزام شد.

 

اگرچه شاید امکانات پزشکی در بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد نسبت به سال‌های قبل بهتر و بیشتر شده و این جای تقدیر دارد اما همچنان در بعضی مواقع نیاز شهرستان اسدآباد به بیمارستان همدان به دلیل نبود امکانات پیشرفته‌تر و حتی نبود متخصص جراح مغز و اعصاب وجود دارد که انتظار از مسئولان برای جذب متخصص در این حوزه وجود دارد.

 

سال ۹۶ با مصوبه شورای گسترش آموزش عالی و ارتقاى شبکه بهداشت شهرستان اسدآباد به صورت همه‌جانبه، این شهرستان بدون توجه به زیرساخت‌ها صاحب دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقل شد اما امروز اگرچه همچنان نیاز به تئوجه به زیرساخت دارد، اما نسبت به گذشته به لحاظ امکانات رشد کرده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal