آخرین اخبار

21. خرداد 1402 - 10:20   |   کد مطلب: 45232
در راستای توجه به شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، شهرداری شهر اسدآباد نسبت به ساماندهی گلزار شهدای گمنام این شهر در پارک شهید مدنی با نورپردازی آن تا مسیر جاده سلامت اقدام کرد و با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، شامگاه دیروز پروژه نورپردازی جاده سلامت تا محوطه گلزار شهدای گمنام شهر اسدآباد در پارک شهید مدنی با حضور جمعی از مسئولان از جمله امام جمعه، فرمانده سپاه، شهردار و اعضای شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

بهرنگ دالوند، در این زمینه به خبرنگار ما گفت: با توجه به وجود دو شهید گمنام و یک شهید گمنام تازه شناسایی شده در پارک جنگلی شهید مدنی نسبت به ساماندهی این مکان و مسیر جاده سلامت اقدام کردیم.

شهردار شهر اسدآباد گفت: البته در راستای ساماندهی این مسیر علاوه بر نورپردازی، نصب آلاچیق و جالیز فرش و دیگر کارهای عمرانی هم در حال انجام است.

وی با اشاره به یادمان شهدای گمنام که در پارک شهیدمدنی است، گفت: پارک‌ها جزو مکان‌های جذاب شهری برای تفریح، گردش و سپری کردن اوقات شاد در کنار خانواده و دوستان هستند که البته وجود مزار این شهدا در این فضا جذابیت خاص‌تری به لحاظ معنوی دارد.

دالوند یکی از روش‌هایی که به جذاب‌تر شدن این اماکن عمومی و برای زیبا و دلچسب‌تر شدن این فضا در شب کمک می‌کند، را نورپردازی دانست و تصریح کرد:  البته نورپردازی پارک به جهت افزایش امنیت و رفاه شهروندان نیز انجام می‌شود، اما جنبه ظاهری آن هم بسیار اهمیت دارد.  

طرح ساخت المان و ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهر اسدآباد که بعداز آرمیدن 3 شهید گلگون کفن بی نام و نشان در ۲۶ خرداد سال ۹۱ در این نقطه کلید خورد و بارها به عنوان یکی از مطالبات مردم شهیدپرور از این رسانه‌ مطرح شد که تا به حال بخش‌هایی از آن انجام و قابل تقدیر است اگرچه انتظار بیشتری از مسئولان برای توجه به این امر می‌رود.

 

اگرچه با ساماندهی این گلزار از مسئولان دستگاه‌هایی فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت انتظار بیشتری می‌رود.

 لازم به ذکر است در طول این 12 سال که این شهیدان گمنام در این نقطه از اسدآباد آرمیده‌اند، تاکنون خدمت 10 فرماندار مصطفی آزادبخت، حمزه عبدکوند، مسعود بکایی، حسین افشاری، کریم حمیدوند، لیلا امیدی، مجید درویشی، لیلا امیدی، سعید کتابی، در حال حاضر حسینعلی شرکایی و 14 شهردار و و سرپرست شهرداری (نوروز سرابی، حمزه عبدکوند، امیدعلی رضایی، احمدعلی رضایی، کاظم سعیدی، احمدعلی رضایی، پیمان سبزه ای، محمد جمور، رضا رشیدی، علیرضا فعله گری، احمدعلی رضایی، شاهین کلانتری‌بنگر، رضا رشیدی، و در حال حاضر هم بهرنگ دالوند) و سه رئیس بنیاد شهید(علی وفایی، کرمی، صالح صابری) و اعضای سه دوره شوراها (محمدتقی ایمانی، حسین رستمی، حمدالله مرادی، حسین شیری، فاطمه نظری، داریوش بسطامی، حسن کرمی پایدار، هدایت عسگری، و محمد نبی هادی(اعضای دوره چهارم)، حسن کرمی پایدار، خدمت زیوری، سیدعلی موسوی، یزدان سبزه ای، حسین رستمی، حمدالله مرادی، حسین شیری(اعضای دوره پنجم) و در حال حاضر علی توکلی صالح، فردین جمور، حمیدرضا مرادی ضمیر، قاسمعلی شرکایی ، رسول غلامی گواه، ژیلا عسگری ، مهدی صفریان(اعضای دوره ششم)  را به خود ببیند.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal