آخرین اخبار

25. خرداد 1402 - 13:21   |   کد مطلب: 45276
روابط عمومی آبفای شهرستان اسدآباد در خبری اعلام کرد که شب گذشته یک چاه آب شرب گل آلود شده و به یکباره از مدار خارج و موجب قطعی آب در برخی نقاطی شهر شده و کماکان نیروها در تلاش هستند که این چاه را به مدار بازگردانند.

به گزارش آوای سیدجمال، روابط عمومی آبفای شهرستان اسدآباد در کانال تلگرامی منتسب به این اداره اعلام کرد: متأسفانه یکی از چاه‌های آب شرب شهری گل‌آلود و از مدار بهره‌برداری خارج شد که مشکل در حال بررسی است و پس از ویدئومتری چاه علت مشخص خواهد شد لذا ممکن است شهروندان در بعضی مناطق با افت فشار یا قطعی موقت آب در طبقات بالا مواجه شوند.

 

این اداره از مشترکین آب در اسدآباد با این پیام و اطلاعیه عذر خواهی کرده و از همشهریان مناطق پایین دست شهر تقاضا کرده بود با صرفه‌جویی امکان آبرسانی مستمر به تمام نقاط شهر را فراهم کنند!

 

امروز هم این اداره در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرد: با توجه به گل‌آلود شدن یکی از چاه‌های شهری در شب گذشته، مخزن شماره ۴ شهری گل‌آلود و نیاز به شستشوی مخزن است؛ لذا مشترکین در شهرک‌های فرهنگیان، قندی، خزاعی، شهرداری، جانبازان و بلوار امیرالمؤمنین شهر اسدآباد با قطعی موقت آب از ساعت ۱۴ تا ۱۹ امروز مواجه خواهند شد. پس از شستشوی مخزن توسط نیروهای حوادث، آب وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

 

سال گذشته هم نه تنها در آغازین روزهای تابستانی بلکه در زمستان هم قطعی آب را در شهر شاهد بودیم و مردم نسبت به این وضعیت گلایه‌مند بودند!

 

این درحالی است که مسئولان اعلام کرده بودند قطعی آب در تابستان امسال نخواهیم داشت تنها در ساعتی از نیمه‌های شب برای قرار نگرفتن بحران آب قطع می شود.

شهرستان اسدآباد یکی از شهرهایی است که با بحران آب مواجه و دست و پنجه نرم می‌کند، البته در سال گذشته هم چاه‌هایی از سوی اداره مربوط حفر شد.
انتهای پیام/ن.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal