آخرین اخبار

23. تير 1402 - 20:04   |   کد مطلب: 45546
یک روحانی در اسدآباد با بیان اینکه امروز جنگ بین خانواده‌ها با بی‌خانواده‌هاست و قداست و عزت و شرافت جمهوری اسلامی در گرو آن است که از محجبه‌ها و خانواده‌دارها حمایت کند، گفت: دولت سیزدهم در مسائل فرهنگی واقعا" لیبرالی عمل می‌کند درحالی که باید برای خانواده هزینه دهد.

حجت‌الاسلام مرتضی یاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به دلایل سقوط حکومت‌های مقتدر در طول تاریخ پرداخت و گفت: ما در کارزاری هستیم که می‌توان نام آن را مصاف نهایی جمهوری اسلامی با هیمنه پوشالی غرب گذاشت.

 

وی ادامه داد: در واقع جمهوری اسلامی در بسیاری از جاها، پنجه در پنجه غرب انداخت و در جاهایی هم پیروز و سربلند بیرون آمده، اما این تنزلزل دادن این مصاف هست که ما آن را به یک مصاف سطحی و کارزار نظامی عنوان کنیم.

 

*جنگ جمهوری اسلامی در پنجه غرب بر مسئله فرهنگ است  
وی اظهار کرد: عرصه‌ای که جمهوری اسلامی در پنجه غرب انداخته، مسئله فرهنگی است، کار به جایی رسیده که جنگ خانواده‌ها با بی‌خانواده‌هاست.

 

حجت‌الاسلام یاری تصریح کرد: با یک جستجوی اینترنتی ببینید کشورهایی که در سطح آمار حرام‌زادگی هستند، کدامند، در 30 کشور اول، 90 درصد کشور اروپایی هستند.

 

وی با بیان اینکه دو سوم کودکانی که در کشورهای اروپایی به دنیا می‌آیند، حرام زاده و با روابط نامشروع به دنیا آمدند، افزود: هزینه‌ای که جموری اسلامی پرداخت می‌کند، چون مصاف خانواده‌ها با بی‌خاواده‌هاست، می‌ارزد و تا هر مرحله‌ای که بخواهد و ادامه پیدا کند.

*مجلس نهم حاضر به هزینه دادن برای جمهوری اسلامی نشد
این روحانی در اسدآباد با اشاره به اینکه مجلس نهم یک مجلس به ظاهر انقلابی بود که در تهران هر 30 نماینده به ظاهر اصولگرا و انقلابی حاضر به هزینه دادن برای جمهوری اسلامی نشدند، افزود: برجامی که امرو مایه ننگ و نکبت است، در مجلس اصولگرا تصویب شد.

*نتیجه پای آرمان انقلاب نایستادن نمایندگان مجلس، جارو کردن آنان شد  
وی ادامه داد: نتیجه اینکه آن نمایندگان مجلس پای آرمان‌های جمهوری اسلامی نایستادند، این شد که مردم آن‌ها را جارو کردند و این‌ها همان نماینده اصولگرا و به ظاهر انقلابی بودند که ما به آنان رأی دادیم.

 

*مردم پای انقلاب و دین هستند، ما بلد نیستیم آنان را به صحنه بیاوریم
حجت‌الاسلام یاری ادامه داد: حرف ما این است جایی که اسلام نقطه قوت و وضعیت نسبی‌اش رسیده و می‌تواند بدرخشد، آقایون اشتباه می‌کنند و فکر می‌کنند که اگر پای کم اجرای قانون حجاب بایستند، رأی از دست می‌دهند، این مهمانی 15 کیلومتری در تهران ودر بسیاری از شهرها نشان دادد که مردم پای دین و انقلاب هستند و ما بلد نیستیم که مردم را به صحنه بیاوریم. اتفاقا" گروهی که حاضر بودند برای دین و انقلاب هزینه بدهد، مردم هستند.

 

*تمام مزیت ایران اسلامی به تمدن و فرهنگش است
این روحانی در اسدآباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی در یک بزنگاه تاریخی است، جمهوری اسلامی اینجا باید خود را نشان دهد، افزود: از نظر بنده سلاح استراتژیک ایرن اسلامی، نه موشک و نه دوم شدن در لیرز است، نه این است که ما در نانو تکنولوژی چهارم هستیم، و نه این است که هشتمین قدرت هسته ای دنیا هستیم و نه این است که فناوری داریم، تمام مزیت ایران اسلامی به تمدن و فرهنگش است.

 

وی گفت: قداست و عزت و شرافت جمهوری اسلامی در گرو این است که از محجبه‌ها و خانواده‌دارها حمایت کند.

 

*گشت ارشاد برای سلبریتی‌های بی هنر و بی اخلاق انجام نشد

حجت‌الاسلام یاری با اشاره به دلایل موفق نبودن طرح گشت ارشاد در جامعه، گفت: گشت ارشاد در پایین شهر و کسانی که تریبون در اختیار ندارد، گیر و بنند راه می‌اندازد، اما در بالای شهر تهران خبری از گشت نیست، هیچ وقت ندیدید که این گشت به سراغ زنان بازیگری که به صورت زننده در جامعه حاضرمی‌شوند، برود.

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره فجر انقلاب اسلامی، ویترین هنری انقلاب است، ادامه داد: این جشنواره با حضور سلبریتی‌ها به مبتذل‌ترین جشنواره برای عرض اندام همین بی‌هنرهای بی‌اخلاق تبدیل شده و تا وقتی جمهوری اسلامی حاضر نباشد، برای اجرای حکم خدا از  سر چهرها، ستاره‌ها و سلبریتی‌ها به راحتی بگذرد، وضع همین است که هست.

 

 

این روحانی در اسدآباد  ادامه  داد: تا وقتی که نمایندگان فقط دنبال رأی هستند، احساس می‌کنم مردم خیلی از این نمایندگان را جارو کنند. چون حاضر نیستند که موضع‌گیری محکمی در برابر این بی‌اخلاقی، هتک حرمت احکام الهی داشته باشند، احساسات می‌کند که اگر موضع داشته باشند،، امکان ریزش رأی دارند و این رأی حرام است.

 

وی با معرفی کتاب با عنوان «جنگ علیه خانواده» و تأکید خانواده برای مطالعه آن، گفت: تمدن غرب در حال فروپاشی است و فاتحه آن خوانده است چرا که خانواده را از دست داده اند.

 

حجت‌الاسلام یاری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی ذات‌شان خانواه دوست و شریف است، گفت: پهلوی دوم گور خودش را از جایی کند که جنگ با خانواده را شروع کرد، اگر جمهوری اسلامی می‌خواهد به سرنوشت این رژیم نرسد که نخواهد شد، باید هزینه برای اعتلای ناب ایران در آینده است.

 

وی با بیان اینکه دولت امروز ما قابل قیاس با دولت قبل نیست و درکارهای اقتصادی و روابط بین لمللی خوب عمل کرده، گفت: اما این دولت در مسائل فرهنگی واقعا"  لیبرالی عمل می‌کند، و باید در گروه خانواده هزینه بدهد.
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal