آخرین اخبار

19. مرداد 1402 - 16:20   |   کد مطلب: 45784
در بازدید خبرنگاران از دو کارخانه بزرگ تولیدی همدان عنوان شد:
از مشکل محیط زیستی تا قطعی برق در واحدهای صنعتی!
همزمان با هفته خبرنگار، فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران استان همدان با بازدید از دو کارخانه بزرگ صنعتی تولیدی در قالب تور راهیان پیشرفت، پای صحبت‌های تولیدکنندگان، گلایه‌ها و انتظارات آنان از مسئولان نشستند.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته خبرنگار و با برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان همدان از دو کارخانه بزرگ همدان بازدید کردند.

 

در این بازدید که خبرنگار آوای سیدجمال هم حضور داشت، دو کارخانه تولید کننده صنایع پویان طب هگمتانه و فولاد راد همدان در قالب تور راهیان پیشرفت مورد بازدید قرار گرفت.

 

در این بازدیدها، مدیران عامل این کارخانه‌ها با توضیحاتی پیرامون صنعت تولیدی، به مشکلات پیش‌روی خود پرداختند.

 

مدیرعامل شرکت تولید کننده صنایع پویان طب هگمتانه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت تولیدی این کارخانه، گفت: این روزها حال و روز خوشی نداریم و حمایت از مسئولان و دولت انتظار ماست.

 

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم، گفت: وزارت بهداشت خریدار این تجهیزات پزشکی است.

 

مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد راد همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان شروع فعالیت این کارخانه صنعتی تولیدی، گفت: این کارخانه صنعتی با ظرفیت تولید  500 هزار تن میلگرد در سال برای هزار و 100 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

 

عادل زارعی با بیان اینکه دو سالی است فعالیت تولیدی کارخانه شمش نیز آغاز شده، افزود: متأسفانه علی رغم دو سال تولید در این کارخانه هنوز پروانه بهره‌برداری به آن داده نشده است.

 

وی با بیان اینکه برای صدور پروانه بهره‌برداری سازمان محیط زیست مشکل آلایندگی را عنوان کرده، افزود: این درحالی است که این کارخانه دو سال است فعالیت می‌کند.

 

مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد راد همدان با اشاره به قطعی برق مجتمع فولاد راد، گفت: این مشکل باعث ضرور و زیان زیادی به ما شده است.
انتهای پیام/نظری‌فرهودی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal